Mebe Skrevet 1. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2011 Hvordan er dette normalt? Har aldri opplevd det. Du så at det var ei jente som skrev det? De går jo alltid på do sammen. Lenke til kommentar
Hanemann Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Okok. Jeg trodde et øyeblikk at jeg hadde kontakt med en kilde her, men håpet forsvant like raskt som det dukket opp. Jepp. og jeg troller visst med et annet troll. Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Høres drøyt ut. Men regner med de gjør det for spenningens skyld Lenke til kommentar
Hanemann Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 For å klare opp i noe som virker for å være bevisste missforståelser; TS snakker om folk som står på offentlige dass og runker. Takk, Sherlock! Nei, nå får det være nok trolling for i kveld. God natt folkens Lenke til kommentar
Mebe Skrevet 1. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2011 Okok. Jeg trodde et øyeblikk at jeg hadde kontakt med en kilde her, men håpet forsvant like raskt som det dukket opp. Jepp. og jeg troller visst med et annet troll. Ja. "Trollongan". For å klare opp i noe som virker for å være bevisste missforståelser; TS snakker om folk som står på offentlige dass og runker. Takk, Sherlock! Nei, nå får det være nok trolling for i kveld. God natt folkens Men jeg fikk mange 'gode' svar jo. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 *snip* Takk, Sherlock! Nei, nå får det være nok trolling for i kveld. God natt folkens I så tilfelle stikker jeg videre til andre tråder og løser andre trollemysterier! Lenke til kommentar
Mebe Skrevet 1. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2011 Spørsmålet mitt var opprinnelig alvorlig ment. Men jeg burde sjølsagt ikke lagt ut dette sånn like etter midnatt. Svarene jeg fikk tilsier at det var veldig dårlig timing fra min side. Kanskje mod kan slette hele tråden? 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Jeg tolket det som et oppriktig spørsmål, det var heller noen av svarene du fikk som jeg siktet til Lenke til kommentar
Narsissisten Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Vi kan vel fint konkludere med at det ikke er normalt og regne det som oppklart. Lenke til kommentar
Læremester Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Jeg har observert det samme, men å si at det er normalt, er likevel et godt stykke til. Å anmelde en som står ved en pissoar og later som han pisser for blotting, er en lite gjennomtenkt uttalelse. Det kan jo like gjerne hende at vedkommende ville anmelde deg for kikking. Jeg synes svaret om at disse folka gjør det for at de søker spenning, er eneste fornuftige innlegg i tråden. Temmelig troskyldig. 2 Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Du har ikke forvekslet "risting med "ronking"? Lenke til kommentar
Læremester Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Du har ikke forvekslet "risting med "ronking"? Det kan nok være at enkelte er veldig grundig i sin avslutning og at dette i noen tilfeller kan bli mistolket, det er så, men de som har en annen hensikt med sitt toalettbesøk enn de aller fleste, skiller seg ut ved å bli stående. 1 Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Det funker ikke å ronke slike steder med mindre du er syk i hodet. Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Selvfølgelig, men funka ikke... Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Kunne aldri klart å onanere på et offentlig toalett. Klarer knapt å pisse. Men synes det er litt perverst å ikke kunne klare seg uten onanering i en liten periode, og må gjøre det foran en stor folkemengde. Lenke til kommentar
Carman Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 (endret) Jeg står og renser meg på do hele tiden. Men da kan du kanskje svare direkte på spørsmålet mitt om du gjør det for å vise deg fram? Nei, jeg gjør det for å bli ren. Det foregår som regel foran speilet med masse såpe. Jeg håper virkelig det er hendene du gnir inn med såpe og at du ikke står og vasker spellemannen din i vasken på offentlige toaletter? Du har ikke forvekslet "risting med "ronking"? Rister du mer enn 3 ganger leker du! Endret 20. april 2011 av Carman 1 Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 JEEESUS, eg kjeme aldri til og gå inn på en offentlig do igjen. Men alså nei det er ikkje normalt, og hadde det første eg hadde møtt når eg opna ei dør, en kar som sto og ronka i tryne mitt hadde eg slått han forderva. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg