Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er det vanlig at folk står og r***er på do?


Mebe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Okok. Jeg trodde et øyeblikk at jeg hadde kontakt med en kilde her, men håpet forsvant like raskt som det dukket opp.

 

Jepp. og jeg troller visst med et annet troll. :wallbash:

Ja. "Trollongan". :D

 

For å klare opp i noe som virker for å være bevisste missforståelser; TS snakker om folk som står på offentlige dass og runker. ;)

 

Takk, Sherlock! Nei, nå får det være nok trolling for i kveld. God natt folkens :innocent:

Men jeg fikk mange 'gode' svar jo. :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

*snip*

 

Takk, Sherlock! Nei, nå får det være nok trolling for i kveld. God natt folkens :innocent:

 

I så tilfelle stikker jeg videre til andre tråder og løser andre trollemysterier!

sherlock-holmes9574.jpg

Lenke til kommentar

Jeg har observert det samme, men å si at det er normalt, er likevel et godt stykke til.

Å anmelde en som står ved en pissoar og later som han pisser for blotting, er en lite gjennomtenkt uttalelse.

Det kan jo like gjerne hende at vedkommende ville anmelde deg for kikking.

Jeg synes svaret om at disse folka gjør det for at de søker spenning, er eneste fornuftige innlegg i tråden. Temmelig troskyldig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Jeg står og renser meg på do hele tiden.

Men da kan du kanskje svare direkte på spørsmålet mitt om du gjør det for å vise deg fram?

 

Nei, jeg gjør det for å bli ren. Det foregår som regel foran speilet med masse såpe.

 

Jeg håper virkelig det er hendene du gnir inn med såpe og at du ikke står og vasker spellemannen din i vasken på offentlige toaletter?hmm.gif

 

Du har ikke forvekslet "risting med "ronking"?

Rister du mer enn 3 ganger leker du! inv_biggrin.gif

Endret av Carman
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...