Mebe Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Jeg har i løpet av noen få dager kommet over to personer som har stått og r***et på offentlige toaletter. Er det vanlig? Gjør de det bare for å vise seg fram eller? 1 Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Jeg håper de var i en bås? Eller foran speilet? Jeg har aldri opplevd det i hvert fall Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Jeg har aldri opplevd det og håper aldri jeg kommer til å oppleve det. Det høres ut som en uting og på en hårfin grense til blotting dersom det gjøres i "fellesarealet" og burde nesten ha vært anmeldt. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Det er vel strengt tatt blotting om det gjøres i fellesarealet... 1 Lenke til kommentar
Mebe Skrevet 1. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2011 Jeg tåler da såpass, flipper ikke ut for det vettu. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 @iChristian: Tenkte på den hårfine grensen ettersom pissoarene som regel befinner seg der og at det kunne ha vært en mulighet for at de sto vendt mot pissoaret, men uansett helt uakseptabel oppførsel. Lenke til kommentar
Mebe Skrevet 1. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2011 Ja, de var sjølsagt vent mot skåla, men likevel lett å se. Lenke til kommentar
Hanemann Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Jeg står og renser meg på do hele tiden. Lenke til kommentar
Mebe Skrevet 1. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2011 Jeg står og renser meg på do hele tiden. Men da kan du kanskje svare direkte på spørsmålet mitt om du gjør det for å vise deg fram? Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Kommer ann på, men vil si det er vanlig for gutter, ja. Lenke til kommentar
Mebe Skrevet 1. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2011 Kommer ann på, men vil si det er vanlig for gutter, ja. Du står og kikker da siden du vet? Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Kommer ann på, men vil si det er vanlig for gutter, ja. Du står og kikker da siden du vet? Vanskelig å unngå når de '' pisser '' i offentligheten. Lenke til kommentar
Mebe Skrevet 1. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2011 Kommer ann på, men vil si det er vanlig for gutter, ja. Du står og kikker da siden du vet? Vanskelig å unngå når de '' pisser '' i offentligheten. På herredoen? Du er renholder? 1 Lenke til kommentar
Hanemann Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Jeg står og renser meg på do hele tiden. Men da kan du kanskje svare direkte på spørsmålet mitt om du gjør det for å vise deg fram? Nei, jeg gjør det for å bli ren. Det foregår som regel foran speilet med masse såpe. 2 Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 På herredoen? Du er renholder? Nei, det finnes faktisk toaletter for begge kjønn, hvis du aldri har hørt om det Lenke til kommentar
Mebe Skrevet 1. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2011 Jeg står og renser meg på do hele tiden. Men da kan du kanskje svare direkte på spørsmålet mitt om du gjør det for å vise deg fram? Nei, jeg gjør det for å bli ren. Det foregår som regel foran speilet med masse såpe. Okok. Jeg trodde et øyeblikk at jeg hadde kontakt med en kilde her, men håpet forsvant like raskt som det dukket opp. 1 Lenke til kommentar
Narsissisten Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Hvordan er dette normalt? Har aldri opplevd det. Lenke til kommentar
Mebe Skrevet 1. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2011 På herredoen? Du er renholder? Nei, det finnes faktisk toaletter for begge kjønn, hvis du aldri har hørt om det Jo. Hjemme har vi en sånn en. 3 Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 På herredoen? Du er renholder? Nei, det finnes faktisk toaletter for begge kjønn, hvis du aldri har hørt om det Jo. Hjemme har vi en sånn en. Gidder ikke å svare når man skal være sånn. Håpløst. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 (endret) For å klare opp i noe som virker for å være bevisste missforståelser; TS snakker om folk som står på offentlige dass og runker. Endret 1. februar 2011 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg