Gå til innhold

[Løst] alienware

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg skal bruke den til gaming hadde jeg tenkt,planen var å spille call of duty black ops, og battlefield 3 når det kommer ut:)men siden jeg ikke vet så veldig mye om pc så lurte jeg på om dem kommer til å dra dem med den minste prossesoren eller om jeg må konfigurere den litt.

Lenke til kommentar

Enig! Eller en MSI gaming pc! MYE MYE mer for pengene! :dribble: Alienware er alt for dyrt, med tanke på hva man får igjen. Det er som iPhone..

Som Iphone?

Han mener nok at Alienware er som Iphone i forhold til at det er gode produkter, men at prisen ofte er langt i overkant av det du får i hardware i andre lignende produkter.

Uavhengig av denne Iphone sammenligneningen (jeg orker ikke delta i noen PC/Mac kriging) så stemmer det ihvertfall utvilsomt for Alienware. Du betaler en GOOOD slant ekstra bare fordi det er Alienware brandname + Alienware styling. Om det er noe som du synes det er verdt er jo opp til hver enkelt å bestemme, men rent ytelses/funksjonsmessig så er det ihvertfall mulig å lage en langt billigere maskin med samme hardware specs.

Til OP: om du skal ha hardware-råd, burde du ikke begynne med å liste opp hva slags hardware som finnes i denne Alienware PCen? De fleste av oss gidder ikke å gå og lete frem dette selv bare for å kunne gi deg råd på om det er noe som bør oppgraderes over standard modellen... Ligger du opp til at det enklere å gi deg svar så vil du få flere gode svar.

-Stigma

Endret av Stigma
Lenke til kommentar

Er Iphone så overpriset kontra andre smarttelefoner da? Mulig det, men kanskje Macbook hadde vært en noe bedre sammenligning ;)

om man tenker på hva man får i forhold til andre smartelefoner til samme prisen så vil jeg og påstå det,

Men denne tråden handler ikke om dette, så la oss ikke diskutere epleprat her.

Den gaming-asus'n der tror jeg nokk er valget for deg om du vil spille på en bærbar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...