kennethmoe Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 hoi , skar kjøpe meg en alienware m15x , og jeg lurer på om den skal forbli orginial eller skal jeg konfigurere den? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Det er da virkelig opp til degselv? Lenke til kommentar
kennethmoe Skrevet 1. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2011 hva ville du ha gjort ? Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 hva ville du ha gjort ? Spørs hva du skal bruke den til. Btw, har en M17x jeg da. Lenke til kommentar
kennethmoe Skrevet 8. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2011 jeg skal bruke den til gaming hadde jeg tenkt,planen var å spille call of duty black ops, og battlefield 3 når det kommer ut:)men siden jeg ikke vet så veldig mye om pc så lurte jeg på om dem kommer til å dra dem med den minste prossesoren eller om jeg må konfigurere den litt. Lenke til kommentar
internet wizard Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 alien ware? kjøp en asus til samme pris bedre ytelse i forhold til pris Lenke til kommentar
kennethmoe Skrevet 8. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2011 alien ware? kjøp en asus til samme pris bedre ytelse i forhold til pris hvilken asus da? Lenke til kommentar
internet wizard Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=617654#info Lenke til kommentar
internet wizard Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 http://www.multicom.no/CategoryMainPage.aspx?q=c:101186 Lenke til kommentar
Ivantacus Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Kjøp Asus G73jw. Lover deg det er den beste laptoppen med tanke på støy/varme/pris. Lenke til kommentar
Bmx123 Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Enig! Eller en MSI gaming pc! MYE MYE mer for pengene! Alienware er alt for dyrt, med tanke på hva man får igjen. Det er som iPhone.. 1 Lenke til kommentar
Armador Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Enig! Eller en MSI gaming pc! MYE MYE mer for pengene! Alienware er alt for dyrt, med tanke på hva man får igjen. Det er som iPhone.. Som Iphone? Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 (endret) Enig! Eller en MSI gaming pc! MYE MYE mer for pengene! Alienware er alt for dyrt, med tanke på hva man får igjen. Det er som iPhone.. Som Iphone? Han mener nok at Alienware er som Iphone i forhold til at det er gode produkter, men at prisen ofte er langt i overkant av det du får i hardware i andre lignende produkter. Uavhengig av denne Iphone sammenligneningen (jeg orker ikke delta i noen PC/Mac kriging) så stemmer det ihvertfall utvilsomt for Alienware. Du betaler en GOOOD slant ekstra bare fordi det er Alienware brandname + Alienware styling. Om det er noe som du synes det er verdt er jo opp til hver enkelt å bestemme, men rent ytelses/funksjonsmessig så er det ihvertfall mulig å lage en langt billigere maskin med samme hardware specs. Til OP: om du skal ha hardware-råd, burde du ikke begynne med å liste opp hva slags hardware som finnes i denne Alienware PCen? De fleste av oss gidder ikke å gå og lete frem dette selv bare for å kunne gi deg råd på om det er noe som bør oppgraderes over standard modellen... Ligger du opp til at det enklere å gi deg svar så vil du få flere gode svar. -Stigma Endret 8. februar 2011 av Stigma Lenke til kommentar
Armador Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Er Iphone så overpriset kontra andre smarttelefoner da? Mulig det, men kanskje Macbook hadde vært en noe bedre sammenligning Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Er Iphone så overpriset kontra andre smarttelefoner da? Mulig det, men kanskje Macbook hadde vært en noe bedre sammenligning om man tenker på hva man får i forhold til andre smartelefoner til samme prisen så vil jeg og påstå det, Men denne tråden handler ikke om dette, så la oss ikke diskutere epleprat her. Den gaming-asus'n der tror jeg nokk er valget for deg om du vil spille på en bærbar. Lenke til kommentar
kennethmoe Skrevet 8. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2011 takk for hjelpen alle sammen , den asus'en ser heilt sjuk ut , går nok for den Lenke til kommentar
Bmx123 Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 http://www.lefdal.com/product/data/barbar-pc/MSIGX660405NE/msi-gx660-15-6-barbar-pc ! Epler smaker, men råtner fort.. :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå