whatev3r Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 (endret) - Endret 18. juli 2011 av whatev3r Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Lord of The Rings Online har jo fremdeles en god porsjon med spillere. Det er gratis, samt at man har muligheten for å betale et fast månedsbeløp mot å få "fullt utbytte" av spillet. I tillegg så kommer det et nytt "storspill" som vistnok skal utfordre wow (selv om vi vet at det aldri egentlig blir sånn), som heter Rift. Kan jo være verdt å prøve dersom det kommer noen trial. Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Kommer Star Wars online og snart Altså et nytt et! Lenke til kommentar
TheRealL Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Prøv LOTRO. Spiller det selv aktivt og jeg elsker communityet der. Hvis du har tenkt å prøve det ut så spiller jeg på EN-RP Laurelin. Selv om det har RP i navnet så betyr ikke det at alle sammen trasker rundt og prater som alver, dverger, mennesker og hobbiter. Det finnes kinship som gjør dette aktivt (heavy RP) også har vi de som er på RP server for og bli kvitt navn som "IKilly00" o.l. samt ønsker et mer voksent mijø. LOTRO kan du prøve gratis frem til level 32 før du må ut med points for quest packs. Men du kan også låse opp disse ved å bli subscriber samt skaffe poeng på andre måter (deeds) selv om det er utrolig kjedlig (subjektivt). Hvis du velger å gi LOTRO en sjangse, og ønsker å spille på en hyggelig server med bra community, join EN-RP Laurelin og legg meg til. Navnet til mainen min er Surmoth Lenke til kommentar
StatusQuo Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Nå er det jo slik at en må bare vente i spenning på når The Secret World kommer. Lenke til kommentar
whatev3r Skrevet 31. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2011 (endret) Prøv LOTRO. Spiller det selv aktivt og jeg elsker communityet der. Hvis du har tenkt å prøve det ut så spiller jeg på EN-RP Laurelin. Selv om det har RP i navnet så betyr ikke det at alle sammen trasker rundt og prater som alver, dverger, mennesker og hobbiter. Det finnes kinship som gjør dette aktivt (heavy RP) også har vi de som er på RP server for og bli kvitt navn som "IKilly00" o.l. samt ønsker et mer voksent mijø. LOTRO kan du prøve gratis frem til level 32 før du må ut med points for quest packs. Men du kan også låse opp disse ved å bli subscriber samt skaffe poeng på andre måter (deeds) selv om det er utrolig kjedlig (subjektivt). Hvis du velger å gi LOTRO en sjangse, og ønsker å spille på en hyggelig server med bra community, join EN-RP Laurelin og legg meg til. Navnet til mainen min er Surmoth Høres veldig hyggelig ut, trodde ikke at LOTRO var så populært. Skal definitivt vurdere det Er trial på LOTRO like patetisk som trial på WoW? Det var jo helt forferdelig. Å finne et nytt spill som kan utfordre WoW blir nok vanskelig, man får bare håpe. Endret 1. februar 2011 av whatev3r Lenke til kommentar
bekimc Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Få deg VIP beta-key til Rift: Planes of Telara Beta 6 som begynner denne fredagen. Du kan få av meg også om du sender meg en PM. Spillet er vanvittig bra, og det er likt WoW på noen aspekter (noe som er positivt). Men de har klart å gjort masse positivt andre MMO's ikke har klart, kreativitet og utnytte av landskapet. Det er gøy hvertfall Spillet kommer også ut 1 Mars, men om du forhåndsbestiller så kan du begynne å spille allerede 25 Februar (er i timen, så gidder ikke sjekke stavefeil). Lenke til kommentar
TheRealL Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Prøv LOTRO. Spiller det selv aktivt og jeg elsker communityet der. Hvis du har tenkt å prøve det ut så spiller jeg på EN-RP Laurelin. Selv om det har RP i navnet så betyr ikke det at alle sammen trasker rundt og prater som alver, dverger, mennesker og hobbiter. Det finnes kinship som gjør dette aktivt (heavy RP) også har vi de som er på RP server for og bli kvitt navn som "IKilly00" o.l. samt ønsker et mer voksent mijø. LOTRO kan du prøve gratis frem til level 32 før du må ut med points for quest packs. Men du kan også låse opp disse ved å bli subscriber samt skaffe poeng på andre måter (deeds) selv om det er utrolig kjedlig (subjektivt). Hvis du velger å gi LOTRO en sjangse, og ønsker å spille på en hyggelig server med bra community, join EN-RP Laurelin og legg meg til. Navnet til mainen min er Surmoth Høres veldig hyggelig ut, trodde ikke at LOTRO var så populært. Skal definitivt vurdere det Er trial på LOTRO like patetisk som trial på WoW? Det var jo helt forferdelig. Å finne et nytt spill som kan utfordre WoW blir nok vanskelig, man får bare håpe. Trial eksisterer ikke, spillet er Free 2 Play. Se på dette chartet http://www.lotro.com/betasignup/vipchart.html så ser du hva Free players unlocker med en gang. Hvis du kjøper poeng eller er VIP så oppgraderes du. Merk at det er ikke den nyeste oppgraderte charten, alle kan nå 65 nå. Liker du spillet, ja da er det bare å skaffe seg VIP og nyte livet Det eneste du da MÅ kjøpe er expansion packs som Mines of Moria, Siege of Mirkwood og islutten av 2011, Rise of Isengard. Du får også 500 poeng hver måned som VIP, så om du ikke powerlevler burde du ha nesten nok poeng til Mines of Moria når du når level 50 Lenke til kommentar
whatev3r Skrevet 1. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2011 Det koster vel en del for expansions og greier? :/ Lenke til kommentar
TheRealL Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Ikke egentlig, spillet er gratis. Det er det bare og registrere seg, laste ned klienten og boom så kan du spille så lenge du vil å gjøre (så og si) hva du vil Man trenger ikke Mines of Moria expansion eller Siege of Mirkwood men man trenger quest packene til disse områdene. De ligger på rundt en 1500-2000 Turbine Points vil jeg gjette. Er du VIP i 1 mnd så får du 500 Poeng med i den pakka, hvis ikke så kan du kjøpe turbine points løst. Da koster det rundt en 300kr for 7000 poeng, finnes også mindre pakker. Epic quest line som følger deg fra level 1 til level 65 (som er max so far) er gratis. Alle områder kan du besøke, gratis. Det som koster penger er tilgang til content fra level 34 og opp. Da må du invistere i quest packs ELLER være VIP. En quest pack coster for the reference mellom 700 og 1200 Turbine points, og da har du låst den opp for alltid for absolutt alle future characters Disse kommer også ofte på tilbud. Her om leden var en pakke på -75% tilbud. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Hva med DC Universe Online? Det er et MMO, men så langt unna WoW som det kommer. Her snakker vi masse action, kamper i sanntid og så videre. På mange måter føles det som et vanlig offline single-player actionspill, men selv da er det noe av det beste jeg har spilt på lenge. Men et bilde sier jo sitt. Dette er fra en bosskamp mot... øh... hun i midten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå