Gå til innhold

[Løst] Dan Brown - Det tapte symbol

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Boka er ikke en direkte fortsettelse av "Da Vinci-koden", men den omhandler samme hovedperson og foregår senere så det er enkelte småreferanser til "Da Vinci-koden" og "Engler og demoner".

Ser det absolutt ikke som no problem å lese boka/høre lydboka uten å ha lest de andre først.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Boka er ikke en direkte fortsettelse av "Da Vinci-koden", men den omhandler samme hovedperson og foregår senere så det er enkelte småreferanser til "Da Vinci-koden" og "Engler og demoner". Ser det absolutt ikke som no problem å lese boka/høre lydboka uten å ha lest de andre først.

Takker! :) Da skal den kjøpes!

JEg er helt hektet

Hehe, godt å høre! :D Hadde du lest Da Vinci-Koden først? Evnt. "Engler og demoner" som blir nevnt ovenfor?

Lenke til kommentar

Har lest dem alle i serie, og ble litt skuffet av det tapte symbol.

Det var synd å høre! Satser på at jeg ikke ender opp med samme mening.. Synes du man burde lese de andre bøkene først?

Det er alle flotte bøker men du trenger ikke å lese dem i serie. Jeg leste selvfølgelig det tapte symbol på en dag bare fordi det er en flott bok det også, og det er jo rimelig imponerende skriving av Dan Brown hva angår fakta og "konspirasjonene" han lager. Du kommer nok til å like den, men jeg sier bare at det ikke nødvendigvis er en av bøkene du ikke klarer å legge fra deg.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det er en bok som absolutt er verdt å lese (eller høre...?), men ikke fullt så bra som Engler og Demoner som i mine øyne også var bedre enn Da Vinci-koden. Jeg leste den kort tid etter at den kom ut, og brukte vel et par dager på den. I likhet med resten av trilogien om Langdon, så var den for meg vanskelig å legge fra seg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Har lest dem alle i serie, og ble litt skuffet av det tapte symbol.
Det var synd å høre! Satser på at jeg ikke ender opp med samme mening.. Synes du man burde lese de andre bøkene først?
Det er alle flotte bøker men du trenger ikke å lese dem i serie. Jeg leste selvfølgelig det tapte symbol på en dag bare fordi det er en flott bok det også, og det er jo rimelig imponerende skriving av Dan Brown hva angår fakta og "konspirasjonene" han lager. Du kommer nok til å like den, men jeg sier bare at det ikke nødvendigvis er en av bøkene du ikke klarer å legge fra deg.

Takker for godt svar! :)

Det er en bok som absolutt er verdt å lese (eller høre...?), men ikke fullt så bra som Engler og Demoner som i mine øyne også var bedre enn Da Vinci-koden. Jeg leste den kort tid etter at den kom ut, og brukte vel et par dager på den. I likhet med resten av trilogien om Langdon, så var den for meg vanskelig å legge fra seg.

Høres veldig bra ut! :) Thanks!

Lenke til kommentar

Jeg gadd ikke fullføre den engang. DaVinci-koden var grei nok, men ikke det helt store. Jeg lestee Engler og demoer senere, men det ble for mye av det samme. Er du interessert i den sjangeren er det mange bøker av mange forfattere, og veldig mange av dem er langt, langt bedre enn Dan Brown til å skrive bra historier. De fleste er nok på engelsk, men det er bare en vanesak å lese. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...