Rescue me Skrevet 2. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2011 Liker Agger . Meireles! Lenke til kommentar
andreas__891 Skrevet 2. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2011 Meireles Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 2. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2011 Om vi henter tilbake Insua og Aquilani nå så tror jeg dette blir bra Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 2. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2011 Ah, så herlig å se smilet til King Kenny etter noe slikt 2 Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 2. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2011 Der satt den! Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 2. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2011 Smilet til Kenny lyste opp mitt eget ansikt som fra før var fullt av potetgull og smash! Utrolig deilig med en tidlig scoring ! 1 Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 2. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2011 Hvem trenger judasen når vi har Raul Meireles,han har snart tatt igjen judasen på antall mål denne sesongen uansett Lenke til kommentar
korehoret Skrevet 2. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2011 Om vi henter tilbake Insua og Aquilani nå så tror jeg dette blir bra Har ikkje juventus opsjon på kjøp? Lenke til kommentar
edge Skrevet 2. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2011 Hvem trenger judasen når vi har Raul Meireles,han har snart tatt igjen judasen på antall mål denne sesongen uansett Slutt å snakk om Torres, det er ikke noe vi får gjort med det uansett. Kelly sine returløp er virkelig vakre! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2011 Hvem trenger judasen når vi har Raul Meireles,han har snart tatt igjen judasen på antall mål denne sesongen uansett El Niño? Han har ni mål, Meireles bare tre. Snart og snart. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 2. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2011 Om vi henter tilbake Insua og Aquilani nå så tror jeg dette blir bra Har ikkje juventus opsjon på kjøp? Ikke sikkert de kjøper. De har begynt å forhandle med Liverpool om å få han til 10 mill. Lenke til kommentar
korehoret Skrevet 2. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2011 Carew er totalt ubrukelig... Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 2. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2011 Carew er totalt ubrukelig... Ja, sånn er det når folk ikke egentlig gidder å spille fotball. Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 2. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2011 Om klarer å benytte Aquilani riktig tror jeg det blir bra! MÅ si jeg liker Kuyt veldig mye bedre som spiss en "ving" Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 2. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2011 Skulle ønske jeg hadde Kuyt sin kondis. 1 Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 2. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2011 Suarez inn nå! Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 2. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2011 Skulle ønske jeg hadde Kuyt sin kondis. Skulle ønske jeg hadde Kuyt sitt hår. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 2. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2011 Suarez tar på seg drakten, gleder meg nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå