slettet_konto Skrevet 2. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2011 Cole er ikke engang på benk noen som vet hvorfor?,har ikke hørt at han er skadet? Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 2. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2011 Jeg elsker måten Kuyt spiller i dag. Han viser at det er ikke bare torres som kan plassere seg godt på topp for liverpool! Lenke til kommentar
edge Skrevet 2. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2011 Jeg elsker måten Kuyt spiller i dag. Han viser at det er ikke bare torres som kan plassere seg godt på topp for liverpool! Har alltid likt Kuyt som spiss. Sterk, sterk på løp og et godt hode. Synd han ikke alltid treffer ballen veldig godt Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 2. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2011 43Blackpool - West HamMål Mål West Ham: OBINNA. Obinna scorer igjen. Et kjempeskudd fra 120 meter. Drømmetreff for Obinna. Ballen sitter klistra i krysset. Hehe. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2011 Kuyt storspiller idag, hadde han en medspiss så hadde det blitt mål by now. Syk redning på Johnsen sin heading. Trodde et svakt øyeblikk at John Barnes var på banen, men var bare Johnson som hadde klipt seg. Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 2. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2011 Må si jeg irriterte meg over hvor ofte kommentatoren skulle nevne United eller Old Trafford. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 2. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2011 Kan ikke la være å nevne at Torres hadde scoret på sjansene til Kuyt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2011 Glad jeg hører på engelske kommentatorer. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 2. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2011 Kos å se Kuyt på topp. Et arbeidsjern med alle kvaliteter, men mangler noe på avslutningene Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 2. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2011 72% possession? :O Lenke til kommentar
andreas__891 Skrevet 2. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2011 Kan ikke la være å nevne at Torres hadde scoret på sjansene til Kuyt. sa til meg selv at eg ikke sku si slike ting. ville blitt morderisk da! Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 2. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2011 (endret) Vi har i hvert fall god kontroll defensivt . Sykt spent på Suarez kjenner jeg. Endret 2. februar 2011 av Kun10kr Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2011 Må si jeg irriterte meg over hvor ofte kommentatoren skulle nevne United eller Old Trafford. Vi greide i hvert fall å ta seks poeng mot Stoke. Liverpool ligger foreløpig an til å ta ett. Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 2. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2011 Tror kampen kan bli meget kjedelig med tanke på at Suarez ikke får støtte fra Carroll. Men håper selvfølgelig jeg tar kraftig feil, og at Liverpool knuser Stoke 10-0 2. Omgang nå! Kom igjen Liverpool, sett inn Suarez! Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 2. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2011 Det er fullt med rykter om at Joe Cole har lagt opp faktisk Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 2. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2011 Må si jeg irriterte meg over hvor ofte kommentatoren skulle nevne United eller Old Trafford. Vi greide i hvert fall å ta seks poeng mot Stoke. Liverpool ligger foreløpig an til å ta ett. WHO gives a shit Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 2. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2011 JADA!!!!! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2011 Gratulerer med poenga. Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 2. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2011 Raul Meireles igjen! , our new hero! Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 2. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2011 (endret) Kyrgiakos med stort spill (lol) Endret 2. februar 2011 av Kriss^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå