Jotun Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 (endret) Hehehe.... Mesteparten skal foregå på høgrekant? Edit: Du fikset det ja.... Endret 2. februar 2011 av Jotun 1 Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Hehehe.... Mesteparten skal foregå på høgrekant? Edit: Du fikset det ja.... Gikk ikke ann å sette inn mange mellomrom etter hverandre. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Må bruke sånn centre formatering. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Må bruke sånn centre formatering. Aldri tenkt på, takk for tipset . Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Reina Skrtl-Kyrre-Agger Kelly------------------------------Johnson Gerrard-Meireles-Aurelio Meireles Kuyt SÅNN! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Diao fra start for Stoke. Lukter mål? Han har like mange mål som Kelly, Agger, Aurelio og Lucas til sammen. 1 Lenke til kommentar
Niram Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Et spørsmål, hva i all verden kan være grunnen til å holde Suarez på benken? 1 Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Diao fra start for Stoke. Lukter mål? Han har like mange mål som Kelly, Agger, Aurelio og Lucas til sammen. Ja, så det hadde vært standard om han skulle score i kveld. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Diao fra start for Stoke. Lukter mål? Han har like mange mål som Kelly, Agger, Aurelio og Lucas til sammen. Ja, så det hadde vært standard om han skulle score i kveld. Det har jeg ikke sagt. Fyren spiller sentralt på midtbanen, og har kun spilt 48 minutter hele sesongen. Lucas på sin side har spilt 1600 minutter uten nettkjenninger. Lukter ikke akkurat mål av Lucas heller... Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Tror laget blir slik: Reina Kelly - Skrtel - Kyrgiakos - Agger Johnson - Lucas - Gerrard - Aurelio Meireles Kuyt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 http://www.youtube.com/watch?v=h88pLJjPWdI&feature=related Lucas netter ikveld. Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 liker ikke dagens første 11er,men hvor er Joe Cole? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 liker ikke dagens første 11er,men hvor er Joe Cole? Spares. Han skal knekke bena til Torres for så å bli matchvinner i sluttminuttene mot Chelsea. 2 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Det Stoke-laget der er noe av det tristeste jeg har sett. Walters og Carew på topp? :!: Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 liker ikke dagens første 11er,men hvor er Joe Cole? Spares. Han skal knekke bena til Torres for så å bli matchvinner i sluttminuttene mot Chelsea. Virker som du har sympati for oss :-) Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Virker som du har sympati for oss :-) Da tar du grundig feil. Liverpool er ikke med i kampen om CL-plass engang, så det er bedre at dere tar seieren enn tittelkandidat Chelsea. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Hvorfor så fronten på den oppstillinga så kjedelig ut uten Torres? Ikke N'gog på topp en gang. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Det Stoke-laget der er noe av det tristeste jeg har sett. Walters og Carew på topp? Jeg hater Tony Pulis. Verste laget jeg har sett. Etherington, Jones og Fuller på benken. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Diao fra start for Stoke. Lukter mål? Han har like mange mål som Kelly, Agger, Aurelio og Lucas til sammen. Ja, så det hadde vært standard om han skulle score i kveld. Det har jeg ikke sagt. Fyren spiller sentralt på midtbanen, og har kun spilt 48 minutter hele sesongen. Lucas på sin side har spilt 1600 minutter uten nettkjenninger. Lukter ikke akkurat mål av Lucas heller... Nei, altså, jeg prøver å si det. Typisk om han skulle score i kveld! Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Jeg er overbevist om at vi taper i kveld,Dessverre! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå