andreas__891 Skrevet 2. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2011 Nå blei eg deppa når eg såg lag oppstilinga! VIL SE SUAREZ!!! Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 2. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2011 Lurer på hvilken formasjon man går for. Uansett ikke særlig sprekt med 6(!) forsvarere fra start hjemme mot Stoke.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2011 (endret) Kuyt på topp da eller? Ellers fornøyd med startelver'n. Suarez kommer nok inn i 2.omgangen. Oi, der var d mange forsvarere gitt. :s Endret 2. februar 2011 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
GLN Skrevet 2. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2011 Herlig intervju med Lucas på Fanzone nå. Det er sikkert gammalt for de som har LFCTV. Lenke til kommentar
andreas__891 Skrevet 2. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2011 Reliably informed Liverpool playing 5-3-2 with Aurelio in central midfield alongside Lucas and Gerrard. Er ikke dette litt vell defansivt ? :s Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 2. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2011 (endret) Reina, Kyrgiakos, Skrtel, Agger, Kelly, Johnson, Lucas, Aurelio, Gerrard, Meireles, Kuyt. Subs: Gulacsi, Carragher, Poulsen, Shelvey, Suarez, Maxi, Ngog. Dette er lagoppstillingen. Bekreftet av Liverpool FC på Facebook. Edit: For sen. Endret 2. februar 2011 av -Linda. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2011 Lurer på hvilken formasjon man går for. Uansett ikke særlig sprekt med 6(!) forsvarere fra start hjemme mot Stoke.. Har jo slitt litt defensivt den siste tiden, så kanskje Kenny vil tette igjen? Lenke til kommentar
andreas__891 Skrevet 2. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2011 men 5-3-2 ? Har nesten mistet alt mot eg nå Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 2. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2011 Lurer på hvilken formasjon man går for. Uansett ikke særlig sprekt med 6(!) forsvarere fra start hjemme mot Stoke.. Har jo slitt litt defensivt den siste tiden, så kanskje Kenny vil tette igjen? Greit at man må ha en ekstra om man skal starte med Skrtel, men det får da være grenser.. Lenke til kommentar
andreas__891 Skrevet 2. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2011 Ny tweet fra JimmyRiceWriter:@ 5-3-2 doubles up as 3-5-2 of course. Lenke til kommentar
edge Skrevet 2. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2011 (endret) Velger å tolke laget slik: Kelly - Skrtel - Kyrre - Agger Johnson - Lucas - Aurelio - Gerrard Meireles Kuyt Kunne isåfall vært spennende..? Jeg er vel helt på trynet, som vanlig Endret 2. februar 2011 av edge Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 2. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2011 Ny tweet fra JimmyRiceWriter:@ 5-3-2 doubles up as 3-5-2 of course. Spennende! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2011 Ny tweet fra JimmyRiceWriter:@ 5-3-2 doubles up as 3-5-2 of course. Hvilke to på topp? Kuyt og Gerrard/Meireles? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2011 Bytt Gerrard og Aurelio(og sett på keeper ) Så tror jeg vi er der. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 2. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2011 Velger å tolke laget slik: Kelly - Skrtel - Kyrre - Agger Johnson - Lucas - Aurelio - Gerrard Meireles Kuyt Kunne isåfall vært spennende..? Jeg er vel helt på trynet, som vanlig Hvorfor ikke Aurelio på venstre og Gerrard i midten? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2011 Ny tweet fra JimmyRiceWriter:@ 5-3-2 doubles up as 3-5-2 of course. Hvilke to på topp? Kuyt og Gerrard/Meireles? Kuyt foran og Meireles bak spissen. Samme deal'n Liverpool kjørte i 06. Lenke til kommentar
edge Skrevet 2. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2011 (endret) Velger å tolke laget slik: Kelly - Skrtel - Kyrre - Agger Johnson - Lucas - Aurelio - Gerrard Meireles Kuyt Kunne isåfall vært spennende..? Jeg er vel helt på trynet, som vanlig Hvorfor ikke Aurelio på venstre og Gerrard i midten? Sto at han var på sentral midt, men jeg aner ikke. Personlig kunne jeg tenkt meg Aurelio på venstre, Meireles i midten og Gerrard oppunder Kuyt. Om han virkelig spiller 5-3-2 og det begynner å butte så er det jo greit å kunne ta av en bakspiller og slenge inn Suarez som går opp i spiss, og Kuyt slenger seg på midtbanen, evt 4-4-2 der Meireles går ned på midtbanen og med Kuyt og Suarez på topp. I tillegg er det jo og mulig å gå ned i en 6-3-1-formasjon, da med Johnson på høyre, Aurelio på venstre og Agger-Kyrre-Skrtel-Kelly som stoppere :!: Endret 2. februar 2011 av edge 1 Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 2. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2011 (endret) Det jeg skrev her stod allerede i liverpool-tråden. Endret 2. februar 2011 av kloffsk Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 2. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2011 Diao fra start for Stoke. Lukter mål? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 2. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2011 (endret) Er visst slik vi skal spille: Reina _____Skrtel - Agger - Kyrgiakos Kelly________________________Johnson _____Gerrard - Lucas - Aurelio ____________Meireles _____________Kuyt Endret 2. februar 2011 av Kun10kr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå