Maefteda Skrevet 2. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2011 What the, min faste stream-side er blitt stengt av Department of Justice, Homeland Security og NYPD Om det er siden jeg tror det er(99% sikker), så prøv med ".me" istedenfor ".net" på slutten. 2 Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 2. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2011 Har tv2sumo selv som fattig student Noen som har noen ETA for når Carroll blir klar for kamp? Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 2. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2011 Jepp! Eneste problemet med å være født stinn er at man kanskje ikke gleder seg maks over det? Har ingenting å sammenlikne med. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2011 Er man aldri sulten gleder man seg ikke over å være mett. Er heller litt plagsomt. Så sant så sant. Vel kloffsk, hvem tror du starter kampen i kveld da? Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 2. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2011 Ganske sikker på at Reina, Gerrard og Suarez starter. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 2. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2011 Er du overvektig kloffsk? 1 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 2. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2011 Om det er siden jeg tror det er(99% sikker), så prøv med ".me" istedenfor ".net" på slutten. Ser man det ja, der funka den, takker så meget Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 2. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2011 Er du overvektig kloffsk? Nei, bare kraftig beinbygning. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 2. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2011 Og litt innholdsrik. Lenke til kommentar
andreas__891 Skrevet 2. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2011 Jepp! Eneste problemet med å være født stinn er at man kanskje ikke gleder seg maks over det? Har ingenting å sammenlikne med. Er selv student, og det handler jo bare om å prioriteringer #JimmyRiceWriter Suarez has just entered the home dressing room. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 2. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2011 http://www.youtube.com/watch?v=PJJyFrnOANQ&feature=related 1 Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 2. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2011 Ser ikke helt for meg at det blir den lägoppstillingen, skal Gerrard være et slags anker da eller? Får meg ikke til å sette ut Lucas sånn som han har spilt i år. Vi må huske på det defansive også. Dog er laget i seg selv helt rått. 2 Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 2. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2011 Penger er ikke problemet, det er mer at Microsoft-DRMen TV2 har i Sumo-sendingene gjør at jeg ikke får spilt det av i Ubuntu. Jeg holder meg til plattformnøytrale løsninger, og hvis det betyr at jeg må ha ungarsk kommentator, SO BE IT! Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 2. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2011 Arabiske kommentatorer er jo the shit. Men egypterne har vel revet ned studioet. 1 Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 2. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2011 Penger er ikke problemet, det er mer at Microsoft-DRMen TV2 har i Sumo-sendingene gjør at jeg ikke får spilt det av i Ubuntu. Jeg holder meg til plattformnøytrale løsninger, og hvis det betyr at jeg må ha ungarsk kommentator, SO BE IT! Jeg trodde dette var en PEBKAC? Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 2. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2011 Penger er ikke problemet, det er mer at Microsoft-DRMen TV2 har i Sumo-sendingene gjør at jeg ikke får spilt det av i Ubuntu. Jeg holder meg til plattformnøytrale løsninger, og hvis det betyr at jeg må ha ungarsk kommentator, SO BE IT! Jeg trodde dette var en PEBKAC? Kanskje. Lenge siden jeg har sjekka saken. Er uansett lite sugen på å betale for noe jeg -kanskje- får sett. Plutselig har de oppdatert DRM-en, og da funker ikke workarounden lenger osv. Lenke til kommentar
andreas__891 Skrevet 2. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2011 Penger er ikke problemet, det er mer at Microsoft-DRMen TV2 har i Sumo-sendingene gjør at jeg ikke får spilt det av i Ubuntu. Jeg holder meg til plattformnøytrale løsninger, og hvis det betyr at jeg må ha ungarsk kommentator, SO BE IT! Jeg trodde dette var en PEBKAC? Kanskje. Lenge siden jeg har sjekka saken. Er uansett lite sugen på å betale for noe jeg -kanskje- får sett. Plutselig har de oppdatert DRM-en, og da funker ikke workarounden lenger osv. ta kontakt med TV2 da vell! kanskje dem kan skreddersy en løsning for deg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2011 Håper Suarez biter ifra seg ikveld Lenke til kommentar
""" Skrevet 2. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2011 Arabiske kommentatorer er jo the shit. Men egypterne har vel revet ned studioet. Hehe, det er så sant som det er sagt. Ingen kommentatorer tar av like mye som arabere. Helt sykt, og utrolig latterfremkallende. Om en god spiller (la oss si Suarez) får ballen på midtbanen og bare har 8 spillere han må forbi, så vil de arabiske kommentatorene ta helt av. Morsomt! Ellers, heia Stoke! Blir nok en grei match for Liverpool uten de store problemene, men er jo lov til og håpe. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 2. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2011 (endret) Suarez starter visstnok på benken. Edit; The Liverpool team is: Reina, Kyrgiakos, Skrtel, Agger, Kelly, Johnson, Lucas, Aurelio, Gerrard, Meireles, Kuyt. Subs: Gulacsi, Carragher, Poulsen, Shelvey, Suarez, Maxi, Ngog. Endret 2. februar 2011 av JR Ewing Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå