Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Kamptråd: Liverpool - Stoke

Smågal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Penger er ikke problemet, det er mer at Microsoft-DRMen TV2 har i Sumo-sendingene gjør at jeg ikke får spilt det av i Ubuntu. Jeg holder meg til plattformnøytrale løsninger, og hvis det betyr at jeg må ha ungarsk kommentator, SO BE IT!

Jeg trodde dette var en PEBKAC?

Kanskje. Lenge siden jeg har sjekka saken. Er uansett lite sugen på å betale for noe jeg -kanskje- får sett. Plutselig har de oppdatert DRM-en, og da funker ikke workarounden lenger osv.

Lenke til kommentar

Penger er ikke problemet, det er mer at Microsoft-DRMen TV2 har i Sumo-sendingene gjør at jeg ikke får spilt det av i Ubuntu. Jeg holder meg til plattformnøytrale løsninger, og hvis det betyr at jeg må ha ungarsk kommentator, SO BE IT!

Jeg trodde dette var en PEBKAC?

Kanskje. Lenge siden jeg har sjekka saken. Er uansett lite sugen på å betale for noe jeg -kanskje- får sett. Plutselig har de oppdatert DRM-en, og da funker ikke workarounden lenger osv.

ta kontakt med TV2 da vell! kanskje dem kan skreddersy en løsning for deg ;)

Lenke til kommentar

Arabiske kommentatorer er jo the shit.

Men egypterne har vel revet ned studioet.

Hehe, det er så sant som det er sagt. Ingen kommentatorer tar av like mye som arabere. Helt sykt, og utrolig latterfremkallende. Om en god spiller (la oss si Suarez) får ballen på midtbanen og bare har 8 spillere han må forbi, så vil de arabiske kommentatorene ta helt av. Morsomt!

Ellers, heia Stoke! Blir nok en grei match for Liverpool uten de store problemene, men er jo lov til og håpe. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...