Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Kamptråd: Liverpool - Stoke

Smågal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det null sjans for at Carroll spiller mot CFC? Ikke mange dagene å vente til dere få sett suarez i LFC drakta uansett. På søndag så kommer hele forumet til å samles for å heie på dere. Litt som en patchover, jefe vet hva jeg mener! Mayans, oneniners og Sons.

Dere får kanskje muligheten (avhengige at vi/arsenal gjør jobben på lørdag) til å drepe Chelseas og Torres tittel håp. Gudameg så passende om det ble tilfellet.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Det virker vel som det er null sjanse for det, ja. Kenny uttalte i dag at det vil ta noen uker før Carroll er spilleklar fra skaden sin. Suarez bør være bankers til søndag hvert fall.

Det hadde selvsagt vært utrolig herlig å senke Chelsea (Torres) på søndag, men I don't know ... Mangler Torres-erstatteren i bortekamp på Brua. Kjempetro har jeg ikke, men lov å håpe. :)

Lenke til kommentar

Ta det med ro Hewitt, jeg skal jobbe dag og natt med å legge tidenes jinx på hjemmelaget. Har oppskriften på å senke Arsenal i toppkamper og jeg føler jeg nærmer meg på Chelsea nå også. FYI

Tar år å lære seg magien og med slike krefter, kommer stort ansvar. Bruker de bare en ytterst sjelden gang for å ikke tulle med skjebnen og naturens krefter!

Endret av Goldwing
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Quote from: Nando_The_Kid9 on Today at 08:38:37 AM

Doesn't Suarez need international clearance to play?

There's a rumour saying he already got it.

Mye frem og tilbake på forumer osv. rundt om nå. Håper han blir klar, men tar ingenting for gitt. Skal ikke si jeg blir veldig overrasket om han starter på benken enda, da han ikke har fått mange økter sammen med laget enda.

Lenke til kommentar

Er det null sjans for at Carroll spiller mot CFC? Ikke mange dagene å vente til dere få sett suarez i LFC drakta uansett. På søndag så kommer hele forumet til å samles for å heie på dere. Litt som en patchover, jefe vet hva jeg mener! Mayans, oneniners og Sons.

Chelsea er selvsagt i dette tilfellet Stahl?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...