andreas__891 Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 hadde gledet meg til å se Suarez på topp eg! Jævla byråkrati!! 2 Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Jævlig sløvt om de ikke klarer å ordne de nødvendige papirene i tide. De har jo vært klare over hva som måtte ordnes hele veien. Burde ikke være så vanskelig å forberede slikt? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 2-0 til Liverpool. Begge mål av El Nino! 2 Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Om Suarez ikke blir klar mister jeg troa. 0-1. Delap kaster ballen i mål. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Delap kaster ballen i mål. Da blir det annullert. 1 Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Jævlig sløvt om de ikke klarer å ordne de nødvendige papirene i tide. De har jo vært klare over hva som måtte ordnes hele veien. Burde ikke være så vanskelig å forberede slikt? Tia for behandling av Arbeidstilatelsen kan neppe blames på klubbene. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Tett og spennende kamp, Liverpool tar lengste strået, I hope. Håper Suarez blir klar. Das team: Reina Johnson - Kelly - Agger - Aurelio Lucas Meireles - Gerrard Maxi/Kuyt - Suarez (N'Gog) - Cole Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Er det null sjans for at Carroll spiller mot CFC? Ikke mange dagene å vente til dere få sett suarez i LFC drakta uansett. På søndag så kommer hele forumet til å samles for å heie på dere. Litt som en patchover, jefe vet hva jeg mener! Mayans, oneniners og Sons. Dere får kanskje muligheten (avhengige at vi/arsenal gjør jobben på lørdag) til å drepe Chelseas og Torres tittel håp. Gudameg så passende om det ble tilfellet. 2 Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Det virker vel som det er null sjanse for det, ja. Kenny uttalte i dag at det vil ta noen uker før Carroll er spilleklar fra skaden sin. Suarez bør være bankers til søndag hvert fall. Det hadde selvsagt vært utrolig herlig å senke Chelsea (Torres) på søndag, men I don't know ... Mangler Torres-erstatteren i bortekamp på Brua. Kjempetro har jeg ikke, men lov å håpe. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 (endret) Ta det med ro Hewitt, jeg skal jobbe dag og natt med å legge tidenes jinx på hjemmelaget. Har oppskriften på å senke Arsenal i toppkamper og jeg føler jeg nærmer meg på Chelsea nå også. FYI Tar år å lære seg magien og med slike krefter, kommer stort ansvar. Bruker de bare en ytterst sjelden gang for å ikke tulle med skjebnen og naturens krefter! Endret 2. februar 2011 av Goldwing 3 Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Delap kaster ballen i mål. Da blir det annullert. Nei, den traff Reina i huet først. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Er det null sjans for at Carroll spiller mot CFC? Kort sagt, ja. Hvertfall etter alt jeg har sett, lest og hørt. Skal dog ikke være kjempelangt unna, forventes å være tilbake i løpetrening en av dagene. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Kjipt om Suarez ikke får spille, men denne kampen må vinnes, okke som! Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Quote from: Nando_The_Kid9 on Today at 08:38:37 AMDoesn't Suarez need international clearance to play? There's a rumour saying he already got it. Mye frem og tilbake på forumer osv. rundt om nå. Håper han blir klar, men tar ingenting for gitt. Skal ikke si jeg blir veldig overrasket om han starter på benken enda, da han ikke har fått mange økter sammen med laget enda. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Trodde arbeidstilatelsen måtte være i orden før han blir registrert og slik? Han ble jo registrert i Liverpools tropp sammen med Carroll. 1 Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Jeg er usikker selv. Vidreformidler bare det jeg har fra diverse forum rundt om. Som sagt, går jo også rykter om at alt er i orden. 1 Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Er det null sjans for at Carroll spiller mot CFC? Ikke mange dagene å vente til dere få sett suarez i LFC drakta uansett. På søndag så kommer hele forumet til å samles for å heie på dere. Litt som en patchover, jefe vet hva jeg mener! Mayans, oneniners og Sons. Chelsea er selvsagt i dette tilfellet Stahl? 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 (endret) Chelsea blir vel heller The Aryans, en gruppe ingen i Charming tar så veldig seriøst. Endret 2. februar 2011 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Men jeg liker skjebnen til Stahl så sinnsykt mye bedre Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Suarez er klar han! Rykte om denne startoppstillingen Reina, Kelly(RB), Agger, Skrtel, Aurelio, Johnson(RM), Meriles, Gerrard, Joe Cole, Suarez, Pacheco LFCSCSB LFCSCSB Luis Suarez har mottatt internasjonal klarering fra FA og er klar for kveldens kamp mot Stoke. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå