Gå til innhold

Kamptråd: Liverpool - Stoke


Smågal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veldig fornøyd med kampen. Var en periode på 1-0 hvor vi var i ferd med å slippe Stoke litt for mye til, men det gikk heldigvis over relativt raskt. Gutta vil virkelig mye, man ser det på kroppsspråket til samtlige utpå der. Det jobbes iherdig over hele banen, flotters! Vil også berømme Kuyt for en meget god match i dag.

 

Ellers var det så klart utrolig deilig med skoring av Suarez! Gliset til Carroll var heller ikke feil, vil tro han gleder seg til å danne en herlig spissduo med godeste Luis.

 

Dette blir en spennende fortsettelse! Og Reina med clean sheet igjen, grattis!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Gode tendenser i Liverpool laget i dag. Reina som stenger buret bak, Kelly som jobber som en hest hjemover, Kyrre som kontrollerer luftrommet, Gerrard som viser slegga på slutten og som virkelig bidrar i dag og en Kuyt som jobber ordentlig i dag og gir 100% i alle duellene. Når man i tillegg får en Suarez som virkelig er en spennende spiller, og som i tillegg er en herlig person ser det lyst ut fremover. Og da har jeg ikke nevnt Lucas, Meireles eller Johnson som jeg alle syntes gjorde en god kamp. Shelvey med et godt innhopp :)

 

Kommer til å sove godt i natt :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sweet. Nå begynner det å bli noen poeng nedover, samtidig som vi spiser innpå oppover. NICE! Chelseakampen er jeg usikker på, men Wigan og West Ham skal slås sånn som de spiller nå! Må gå for MINST 9 av 12 mulige denne mnd nå. Da begynner det brått å bli interessant. Så har vi Sunderland i mars. Jeg tror vi er med i kampen om 4. innen mai. Mange spennende kamper i april, heldigvis et flertall av hjemmekamper!

 

 

Lenke til kommentar

Kan knapt se for meg den gode energien i laget nå. Ikke bare har vi nå vunnet tre strake, men vi har nå spillere i Suarez og Carroll som hittil har vist gode holdninger og en ressurs for laget også utenfor banen.

Mye av fotballen sitter i huet, og en deppeholdning skaper en negativ effekt på laget. Jeg har mistenkt noe lignende med vår tidligere spiss, men disse spillerene kommer inn med gode holdninger, et godt humør, og virker oppriktig glade for å ha kommet til denne klubben.

Kan knapt tenke meg hvor glad både kenny og de andre guttene er nå. Når kenny er glad, tror jeg de andre er veldig glade :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Kan knapt se for meg den gode energien i laget nå. Ikke bare har vi nå vunnet tre strake, men vi har nå spillere i Suarez og Carroll som hittil har vist gode holdninger og en ressurs for laget også utenfor banen.

Mye av fotballen sitter i huet, og en deppeholdning skaper en negativ effekt på laget. Jeg har mistenkt noe lignende med vår tidligere spiss, men disse spillerene kommer inn med gode holdninger, et godt humør, og virker oppriktig glade for å ha kommet til denne klubben.

Kan knapt tenke meg hvor glad både kenny og de andre guttene er nå. Når kenny er glad, tror jeg de andre er veldig glade :)

Synes hele laget så revitalisert ut i dag. Kuyt og Kelly jobber jo som faen begge to i sine respektive deler av banen, Gerrard er overalt og både Agger og Skrtel legger seg i offensiv midtstopper-posisjon( :D ).

 

Rett og slett en bra og sterk kamp av oss. Stoke hadde lite å stille opp med i forhold, rett og slett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...