andreas__891 Skrevet 2. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2011 SUAREZ Lenke til kommentar
edge Skrevet 2. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2011 IN HIS ANFIELD DEBUT! :D Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 2. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2011 ÅGUUUUUUD, se smilet Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 2. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2011 JAAA :love: Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 2. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2011 Pent rundet av Suarez, men herregud så svak avslutning. Han får vel ikke det målet der? Klart selvmål. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2011 Flopp Hilsen Game. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 2. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2011 Jeg likte Suarez fra sekundet jeg så bildet av han og det smilet hans, og jeg er ordentlig glad på hans vegne at han fikk noe gode touch og en flott scoring i sin føreste kamp. Og det på selveste Anfield! Velkommen Suarez! Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 2. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2011 Suarez er jo vill Lenke til kommentar
edge Skrevet 2. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2011 (endret) Og Reina står Fjellstøtt i andre enden. Herlig! Den taklinga på Suarez er da minst gult? Endret 2. februar 2011 av edge Lenke til kommentar
GLN Skrevet 2. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2011 HERLIG! Blir ikke bedre deby av Suarez Anewz: Som sagt, han har ikke spilt en kamp på flere uker, er litt rusten, også i avslutningsøyeblikket. Så jo bare hvor mye Torres slet når han kom tilbake fra skade. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 2. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2011 Pent rundet av Suarez, men herregud så svak avslutning. Han får vel ikke det målet der? Klart selvmål. Selvfølgelig er det ikke selvmål? Hadde ikke han sklidd inn ballen, hadde den gått inn selv. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 2. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2011 Ballen er jo på vei inn i mål, så er nok ikke selvmål nei. Hadde ballen hatt retning på utsiden av mål hadde det vært det. Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 2. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2011 King Kenny må da få fortsatte som Manager,tror det blir en tabbe å bytte igjen etter sesongen 2 Lenke til kommentar
Slystr Skrevet 2. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2011 Ballen er jo på vei inn i mål, så er nok ikke selvmål nei. Hadde ballen hatt retning på utsiden av mål hadde det vært det. Enig... Tror Suarez får målet. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 2. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2011 Får Kenny gode nok resultater fra han tok over og ut sesongen, samt viser fremgang og at spillerne er veldig fornøyde med ham og vil at han skal bli, er jeg sikker på at han får fortsette i jobben permanent. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 2. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2011 King Kenny må da få fortsatte som Manager,tror det blir en tabbe å bytte igjen etter sesongen Gjør han det bra, tviler jeg på at de ansetter noen ny. Lenke til kommentar
andreas__891 Skrevet 2. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2011 Suarez, I love you Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 2. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2011 Får Kenny gode nok resultater fra han tok over og ut sesongen, samt viser fremgang og at spillerne er veldig fornøyde med ham og vil at han skal bli, er jeg sikker på at han får fortsette i jobben permanent. NSV har jo også uttalt mange ganger at de er storfornøyde med Dalglish. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 2. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2011 Bra rundet av Suarez, dårlig/svak avslutning. Uheldig av forsvarsspilleren som sleiver ballen i stedet for å pirke den utenfor. Lenke til kommentar
edge Skrevet 2. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2011 Herregud så fint vi spiller! Shelvey med en kanon i riktig retning, og! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå