Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Dette valget har tatt laaaang tid i påvente av utbedring av noen feil på den gamle konebilen. Regner med at verkstedet har dette er klart i løpet av et par uker nå, slik at denne er klar for salg. I mellomtiden hadde jeg bestemt meg for at dersom det blir Golf, blir det en Trendline 1.2 TSi 85, ev. en Sport 1.2 TSi 85 dersom jeg finner en med farge som kona liker og utstyr som jeg liker. Imidlertid var jeg innom en Toyota-forhandler her om dagen, og fikk et glitrende tilbud på en ny Auris, med 1.33 motor. Omtrent samme pris som en Golf, men med 3 års service og vinterdekk med i prisen. Auris er rimelig kjip som billigste versjon, i forhold til Golfen mangler den elementære ting som el.vindu bak og høytalere bak. Dette er koneblen, og ingen av delene er vesentlig, men er dette tilbudet så bra at jeg bør velge Auris foran Golf? Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 (endret) Dette valget har tatt laaaang tid i påvente av utbedring av noen feil på den gamle konebilen. Regner med at verkstedet har dette er klart i løpet av et par uker nå, slik at denne er klar for salg. I mellomtiden hadde jeg bestemt meg for at dersom det blir Golf, blir det en Trendline 1.2 TSi 85, ev. en Sport 1.2 TSi 85 dersom jeg finner en med farge som kona liker og utstyr som jeg liker. Imidlertid var jeg innom en Toyota-forhandler her om dagen, og fikk et glitrende tilbud på en ny Auris, med 1.33 motor. Omtrent samme pris som en Golf, men med 3 års service og vinterdekk med i prisen. Auris er rimelig kjip som billigste versjon, i forhold til Golfen mangler den elementære ting som el.vindu bak og høytalere bak. Dette er koneblen, og ingen av delene er vesentlig, men er dette tilbudet så bra at jeg bør velge Auris foran Golf? Billig konebil : Fiat 500 Twin air Endret 26. mai 2011 av BMWcoupeftw Lenke til kommentar
SM# Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Ikke snakk om det engang, min mor mener det er bilen hun vil ha. Fiat 500, cab. Fy faen. Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Personlig så mener jeg at man aldri burde ha noen man er glad i en bil mindre enn "Golf-klassen". Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Endelig var ny bil bestilt: Ble ingen Golf, men en nær slektning: Audi A3 SportsBack med 1.2/105 hk bensinturbo TFSI. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Takk! Blir deilig å bli kvitt "traktoren" (MB B180CDI), som er vår første og siste diesel. Lenke til kommentar
trra Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 (endret) Godt valg ja, hva slags utstyr og pris havnet det på? Endret 12. juni 2011 av trra Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 (endret) Ca 300' med en del utstyr: xenon, LED, stor stereo, cruise control, parkeringsassistent, blanke rails, alu, hengerfeste, 2-sone klima, midtarmlene, sort perleeffekt lakk + litt til. Endret 12. juni 2011 av Slettet-fsaSP0zV Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå