Kaptein... Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Hei. Lurte på om det finnes noen utdanning innenfor IT på høyskole nivå som ikke inkluderer realfag? Vet Noroff har, men alle snakker stygt om de så tror jeg styrer unna (så var de dyre også...). Har vurdert Y-veien (HIN), men føler det blir for mye realfag og for lite av det jeg har lyst å bli god på. Kunne tenkt meg et studium som fokuserte på Serverdrift og Tjeneste utvikling, men er vell ikke bare å velge fra øverste hylle med fagbrevet. Er ganske sikker på at jeg mp ha en utdanning hvis jeg ikke vil tjene 24 000 ,- i mnd på å sette ut skrivere resten av livet. Noen som har gode råd / erfaringer? Lenke til kommentar
MisterIT Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Du kan kikke litt på Bachelor i drift av nettverk og datasystemer - BDR (Et mattefag retta mot infomatikk og et statestikkfag) http://www.hig.no/studiehaandbok/studiehaandboeker/2010_2011/studiehaandbok_2010_2011/imt/bachelor_i_drift_av_nettverk_og_datasystemer Lenke til kommentar
Kaptein... Skrevet 1. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2011 Takker for tips :-) Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Eller så kan dette være noe for deg Høgskolen i Sør Trøndelag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå