Pc96 Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Hei! Jeg har telenor multimodem som funker drittdårlig, pluss at ingenting av porter eller noe kan åpnes. Vil da løsningen vere å bytte til eksternt modem og ruter? Kan jeg bruke hvilket som helst modem da? Evt. link til modem som kan kjøpes? Lenke til kommentar
Youcef Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Porter kan åpnes, veiledning ligger blandt annet her (Dersom du har Zyxel P2602 vel å merke, litt vanskelig å hjelpe når du ikke skriver modell) Alternativet blir, å sette det eksisterende modemet i bridge å kjøre på med tredjeparts router. Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Jeg har selv et multimodem fra Telenor, Thomson SpeedTouch 780WLT, som jeg har satt i bridge mode og koblet en trådløs ruter bak. Måtte riktignok få de på kundeservice til å endre til bridge mode da dette ikke var mulig for meg å gjøre i den nyeste firmwaren. Fungerer utmerket Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå