NiJoh Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 http://www.dustinhome.no/pd_5010543862.aspx har vært litt å sett på denne pcen. er den god nok til å takle spill som black ops, mw2 og counter strike source? isåfall kom med andre forslag men max 8k Lenke til kommentar
NiJoh Skrevet 1. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2011 plis noen svar Lenke til kommentar
thomit Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 (endret) Foreslår Asus N53SV. Skjermkortet Nvidia GT 540M takler de fleste spill greit, man må bare moderere seg litt med grafikkinnstillinger og oppløsning på noen av de aller mest krevende spillene. Den har nyeste prosessorgenerasjon (Sandy Bridge), bedre skjermkort og byggekvalitet enn Acer'en du har lenket til. For å få enda bedre skjermkort, må du nok øke budsjettet med et par tusen, men denne vil tilfredstille de fleste, også til spilling. Endret 1. februar 2011 av thomit Lenke til kommentar
ManheiM Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Siden du er så lat at du ikke gidder å sjekke selv om den duger i spill, så får jeg legge til en link GT330m Der kan du selv se hvordan gpu duger i spill, og avgjøre selv om det er bra nok. Jeg personlig ville gått for noe kraftigere. Lenke til kommentar
NiJoh Skrevet 1. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2011 er det noen pcer til 8k med bedre skjermkort? da må jeg eventuelt ta en mindre kraftigere CPU Lenke til kommentar
thomit Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 (endret) Nei, egentlig ikke. Ikke som jeg kan finne i hvert fall. Det er Asus G51JX, med Nvidia GTS 360M skjermkort, som nok er raskere enn GT 540, men det er eldre, og har ikke støtte for DirectX 11. Dessuten er det en bærbar som er gått ut av produksjon, og vil være vanskelig å finne i noen butikker nå. Som sagt, vil du ha bedre skjermkort, må du øke budsjettet med 1 eller 2 tusen. Endret 1. februar 2011 av thomit Lenke til kommentar
HValder Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 (endret) Evt. vente til noko kjem på salg. Dell kjører vel ein del tilbud i augeblikket. Endret 1. februar 2011 av HValder Lenke til kommentar
NiJoh Skrevet 1. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2011 Siden du er så lat at du ikke gidder å sjekke selv om den duger i spill, så får jeg legge til en link GT330m Der kan du selv se hvordan gpu duger i spill, og avgjøre selv om det er bra nok. Jeg personlig ville gått for noe kraftigere. takk for hjelpen men du kunne spart deg for å kalle meg lat. Lenke til kommentar
NiJoh Skrevet 1. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2011 Siden du er så lat at du ikke gidder å sjekke selv om den duger i spill, så får jeg legge til en link GT330m Der kan du selv se hvordan gpu duger i spill, og avgjøre selv om det er bra nok. Jeg personlig ville gått for noe kraftigere. takk for hjelpen men du kunne spart deg for å kalle meg lat. Lenke til kommentar
NiJoh Skrevet 1. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2011 Foreslår Asus N53SV. Skjermkortet Nvidia GT 540M takler de fleste spill greit, man må bare moderere seg litt med grafikkinnstillinger og oppløsning på noen av de aller mest krevende spillene. Den har nyeste prosessorgenerasjon (Sandy Bridge), bedre skjermkort og byggekvalitet enn Acer'en du har lenket til. For å få enda bedre skjermkort, må du nok øke budsjettet med et par tusen, men denne vil tilfredstille de fleste, også til spilling. har den asus'en du linket til dårligere prosessor enn den andre? Prossesor for meg er ganske viktig siden jeg kjører et program konstant som krever mye cpu Lenke til kommentar
NiJoh Skrevet 1. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2011 så litt på denne her http://www.mpx.no/k/ki.aspx?sku=610599#info er denne bra? Lenke til kommentar
Hardgamer Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 acer 7745G var nettopp på tilbud til 8k, vet ikke om det kommer til å bli det igjen snart eller hva ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå