Gå til innhold

Hjelp til kjøp bærbar max 8k til gaming

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Foreslår Asus N53SV. Skjermkortet Nvidia GT 540M takler de fleste spill greit, man må bare moderere seg litt med grafikkinnstillinger og oppløsning på noen av de aller mest krevende spillene. Den har nyeste prosessorgenerasjon (Sandy Bridge), bedre skjermkort og byggekvalitet enn Acer'en du har lenket til.

For å få enda bedre skjermkort, må du nok øke budsjettet med et par tusen, men denne vil tilfredstille de fleste, også til spilling.

Endret av thomit
Lenke til kommentar

Nei, egentlig ikke. Ikke som jeg kan finne i hvert fall. Det er Asus G51JX, med Nvidia GTS 360M skjermkort, som nok er raskere enn GT 540, men det er eldre, og har ikke støtte for DirectX 11. Dessuten er det en bærbar som er gått ut av produksjon, og vil være vanskelig å finne i noen butikker nå. Som sagt, vil du ha bedre skjermkort, må du øke budsjettet med 1 eller 2 tusen.

Endret av thomit
Lenke til kommentar

Siden du er så lat at du ikke gidder å sjekke selv om den duger i spill, så får jeg legge til en link

GT330m

Der kan du selv se hvordan gpu duger i spill, og avgjøre selv om det er bra nok. Jeg personlig ville gått for noe kraftigere.

takk for hjelpen men du kunne spart deg for å kalle meg lat.

Lenke til kommentar

Siden du er så lat at du ikke gidder å sjekke selv om den duger i spill, så får jeg legge til en link

GT330m

Der kan du selv se hvordan gpu duger i spill, og avgjøre selv om det er bra nok. Jeg personlig ville gått for noe kraftigere.

Lenke til kommentar

GT330m

Lenke til kommentar

Foreslår Asus N53SV. Skjermkortet Nvidia GT 540M takler de fleste spill greit, man må bare moderere seg litt med grafikkinnstillinger og oppløsning på noen av de aller mest krevende spillene. Den har nyeste prosessorgenerasjon (Sandy Bridge), bedre skjermkort og byggekvalitet enn Acer'en du har lenket til.

For å få enda bedre skjermkort, må du nok øke budsjettet med et par tusen, men denne vil tilfredstille de fleste, også til spilling.

har den asus'en du linket til dårligere prosessor enn den andre? Prossesor for meg er ganske viktig siden jeg kjører et program konstant som krever mye cpu

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...