fkm Skrevet 1. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2011 Nja, det blir litt for enkelt å si. Å bite negler er f.eks. en ganske vanlig type tics blant mennesker med tourettes, og for dem går det ikke bare an å slutte sånn helt uten videre. Men selvfølgelig, for mange som biter negler er det selvkontrollen det står på... Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 2. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2011 Du kan jo eventuelt gå til hypnotisør. Ikke umulig at det funker, selv om jeg er skeptisk. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 2. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2011 Hypnose er en slags placebo-effekt, så om man er mottakelig for det kan det fungere. Lenke til kommentar
piqel Skrevet 4. februar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. februar 2011 Sikkert typo. Uansett kan du passe på å klippe dem med negleklipper så langt ned som du kommer, hver dag. Da har du ikke noe å bite lenger, på den måten vil du tilslutt bli vant til at du ikke kan bite neglene. Funket for en venn. funker ikke! finner uansett noe nytt å bite på.. Selvkontroll er en fin ting å ha. VIl du virkelig slutte, så klarer du det. skal si deg! vill virkeli. Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 5. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2011 Tror du mener keratin. Ja, selfølgelig Jeg har iallefall ikke fått bedre hårvekst (eller neglevekst) av å ta kreatin Skal være Keratin ja Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 5. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2011 Henger meg på denne tråden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå