passionpit Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Hei. Lørdag ble jeg akutt kvalm på ettermiddagen etter en kopp kaffe(vet ikke om det var den koppen som gjorde utslaget, men..) Jeg spydde tre ganger, klarte ikke spise, og hver gang jeg prøvde så spydde jeg det opp igjen. I går låg jeg hele dagen uten å spise, prøvde å spise men ble utrolig kvalm. Spydde ikke denne dagen. I dag klarte jeg å streve meg på skolen pga at jeg ikke hadde spist noe ennå, så kroppen var ikke i så veldig ulage som tidligere. Kom hjem i firetiden og fant ut at jeg burde spise noe så jeg ikke ble svimmel, men med en gang jeg spiste ble jeg utrolig kvalm igjen. Nå ligger jeg her, på randen til å spy hele tiden, selv om jeg ikke klarer. Bare venter på at det skal komme. Noen råd for å bli bedre? Er det bare vanlig spysyke? Det er kjipt ihvertfall, 13 år siden sist! Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Det hørtes da ut som om det startet i går. Omgangssyken varer vell omlag tre dager, så jeg regner med at dersom du er bedre i morgen, er det nok enten omgangssyke eller matforgiftning. Dersom det vedvarer ville jeg anbefalt deg å komme deg til legen. Lenke til kommentar
passionpit Skrevet 31. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2011 Det hørtes da ut som om det startet i går. Omgangssyken varer vell omlag tre dager, så jeg regner med at dersom du er bedre i morgen, er det nok enten omgangssyke eller matforgiftning. Dersom det vedvarer ville jeg anbefalt deg å komme deg til legen. Ok, takk for svar. Men startet nok på lørdag, var da jeg begynte å spy og være kvalm. Eneste dagen jeg egentlig har spydd til nå. Har hatt diare og. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå