nor50 Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Hva finnes av kort/bokser til PC (Win7) for å overføre fra S-VHS til PC? Lenke til kommentar
arthon Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 TerraTec Grabby var det beste jeg kunne finne da jeg var på jakt etter liknende for noen måneder siden. Ser at de er utsolgt på Komplett men at Dustin skal ha den til litt høyere pris. Tips; Hvis du kjøper den så gå til TerraTec sin web side så får du oppdatert til en bedre versjon av det medfølgende MAGIX Movies software. Ikke noe poeng å logge deg på MAGIX Movies sin side, de vil bare prøve å selge deg oppgraderinger og annet software "stash". Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Selv kjøpte jeg en slik, og den fungerer meget bra. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=602548 Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 31. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2011 (endret) TerraTec Grabby var det beste jeg kunne finne da jeg var på jakt etter liknende for noen måneder siden. Ser at de er utsolgt på Komplett men at Dustin skal ha den til litt høyere pris. Tips; Hvis du kjøper den så gå til TerraTec sin web side så får du oppdatert til en bedre versjon av det medfølgende MAGIX Movies software. Ikke noe poeng å logge deg på MAGIX Movies sin side, de vil bare prøve å selge deg oppgraderinger og annet software "stash". Bestilte en sånn. Kostet jo ikke stort... Endret 31. januar 2011 av nor50 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå