HowT Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Hei, Jeg har store planer om å reise til varmere strøk i vinterferien, men har liten peiling på hvor de feteste stedene er utenfor "sommerferien". Derfor lurer jeg på om noen har tips til varme & fuktige partysteder i tiden rundt denne ferien (28. februar-->)! Er steder som Kos, ayia napa livlige og varme nå om dagen? Takk! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 (endret) 1) Ingen av de stedene du nevner holder egentlig greie temperaturer. (Kos har f.eks 9 grader og full sol i morgen...). 2) Dersom du faktisk er ute etter festing vil jeg tro at afterski flere steder i alpene (nevner St. Anton og Saalbach) har langt høyere partyfaktor enn vinterstengte sydensteder. Endret 31. januar 2011 av Mchansern Lenke til kommentar
HowT Skrevet 31. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2011 Hm. Det skal tross alt sies at det enda er en måned til vinterferien. Tror dere temperaturen blir noe høyere i løpet av den tid? Afterski høres fett ut, men jeg går ut ifra det er relativt essensielt å gidde/kunne stå på ski/ etc. i flere timer for å trives i alpene? ha ha Lenke til kommentar
William_S Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Man må nok til Rødehavet for å finne de beste temperaturene på den tia. Nå for tia er Egypt uaktuelt å dra til, så da er det enten Eilat i Israel eller Aqaba i Jordan som er de mest aktuelle stedene. Tar man seg en tur dit bør det kombineres med Dødehavet som holder en fin badetemperatur året rundt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå