sonio Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Hei! Jeg lurer på om det er noen her som har peiling på hvordan det er å bestille Salvia på nett? Er det noe jeg bør passe meg for, hvor mye burde jeg maks bestille osv? Salvia er, ettersom jeg har sett på nettet, lovlig i Norge, men det går under "legemiddel" elns. Hadde vært fint med svar på hvor jeg burde bestille, hva jeg burde passe meg for og hva jeg absolutt ikke bør gjøre. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Du bør i hvert fall lese deg opp på hva du faktisk begir deg ut på. Dette er heftige saker, og hvis du ikke er forberedt vil det bare skremme vettet av deg. Snakker av erfaring. Går ut ifra at det er salvia divinorum vi snakker om, og det er klassifisert som reseptbelagt legemiddel i Norge. Det betyr i praksis at det vil bli konfiskert dersom det blir stoppet i tollen, for du kan jo tro du får resept på slikt. Lenke til kommentar
sonio Skrevet 31. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2011 Du bør i hvert fall lese deg opp på hva du faktisk begir deg ut på. Dette er heftige saker, og hvis du ikke er forberedt vil det bare skremme vettet av deg. Snakker av erfaring. Går ut ifra at det er salvia divinorum vi snakker om, og det er klassifisert som reseptbelagt legemiddel i Norge. Det betyr i praksis at det vil bli konfiskert dersom det blir stoppet i tollen, for du kan jo tro du får resept på slikt. Salvia Divinorum jeg snakker om ja. På hvilken måte vil du klassifisere det her som heftige saker? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Salvia Divinorum jeg snakker om ja. På hvilken måte vil du klassifisere det her som heftige saker? Individuelle variasjoner er mer regelen enn unntaket, men rusen er uansett kruttsterk. Effekten er intens og kortvarig. Der og da kan stoffet bokstavelig talt snu opp-ned på tilværelsen. Les. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Har hørt at det var planer om å ulovliggjøre dette stoffet, har det blitt noe av enda? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Er nok nært forestående. Lenke til kommentar
sonio Skrevet 1. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2011 Salvia Divinorum jeg snakker om ja. På hvilken måte vil du klassifisere det her som heftige saker? Individuelle variasjoner er mer regelen enn unntaket, men rusen er uansett kruttsterk. Effekten er intens og kortvarig. Der og da kan stoffet bokstavelig talt snu opp-ned på tilværelsen. Les. Det kan vel ikke ta all verdens skade om en starter med minimale doser? Lurer på hva de bruker Salvia til i legemidddelindustrien. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Det er ikke nødvendigvis snakk om å ta skade, men du gjør vel dette for å ha det moro? Det er derfor du bør være forberedt. Lenke til kommentar
sonio Skrevet 1. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2011 Det er ikke nødvendigvis snakk om å ta skade, men du gjør vel dette for å ha det moro? Det er derfor du bør være forberedt. Ja, naturligvis... Men faller ikke for et strå, i såfall hadde jeg vært narkoman for lenge siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå