Beite Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Hei folkens. Beklager jeg poster her, men er desperat... Jeg har kjøpt meg en flott ny maskin. Når jeg instalerte windows fikk jeg valg om å instalere windows på min ssd eller 3,5" hardsik. Jeg valgte ssden. Når jeg kom inn i windows så viser bare ssd hardisken. Den andre er ikke til å spore opp noe sted. Har instalert alt av hovedkort drivere osv. har ett Asus 1155 deluxe hovedkort og hardisken som jeg ikke finner er en : Samsung SpinPoint F3 1TB 7200RPM, SATA 3.0 Gbps, 3,5", 32MB Cache, 8.9ms Har koblet samsungen og cd-rommen i di lyseblå sata slottene. Og ssden i den lyse grå. Har ikke så mye peiling på data, så hjelp fra dere hadde vært kjempegreier. Mvh. Lars Lenke til kommentar
Runar Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Tråden er feilpostet og du har i tillegg opprettet en annen, nesten identisk tråd her. Tråden stenges. Har du reaksjoner på moderering tar du kontakt med meg via en privat melding. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg