KingInTheNorth Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Hei, jeg tenkte på og oppgradere pc'n snart. Jeg tenkte meg å kjøpe i5 2500k og Asus P8P67. Men spørsmålet mitt er, er det noen bedre hovedkort som vil passe bedre og er raskere i den prisklassen som er intel og passer nice til i5? Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Personlig har jeg bestilt et P8P67, men et godt alternativ er ASUS Sabertooth P67. MEN nå har Intel lagt fram at samtlige 1156 hovedkort har problemer med SATA-portene, de mister ytelse over tid. Det var et hardwareproblem, så er massiv tilbakekalling på gang. Så det kan lønne seg å vente litt om du har muligheten. Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Intel avdekket i kveld en alvorlig feil ved Sandy Bridge prosessorene. Det er varslet tilbakekalling, og man forventer ikke at produksjonen av reviderte produkter vil bli gjenopptatt før februar, med full produksjon først i april. Intel antar at de taper rundt 1 milliard dollar på både tapt inntekt og erstatning. http://www.hexus.net/content/item.php?item=28733 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå