Gå til innhold

Føde før morrajogging?

Anbefalte innlegg

Hei.

Har hørt at det å jogge uten å få i seg nok næring teoretisk sett kan føre til muskeltap. Jeg driver med morrajogging, og det er fort gjort at det blir på tom mage.

Vurderer å starte dagen med et glass frokostjuice med to rå egg oppi før jeg starter å jogge. Vet at for å få fullt utbytte av proteinene i egget bør det varmes opp først. Det har jeg hverken tid eller ork til om morran, og hardkokt egg liker jeg ikke.

Det jeg lurer på er om det er noen vits. I mitt hode er det rask energi, samt en grei dose med proteiner av god kvalitet.

Sikkert dumt å komme hit med noe som er så enkelt å teste ut selv, men jeg gidder ikke tylle i meg noe så ekkelt hver bidige morra om det ikke er noen vits.

Hva tror dere?

:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Okei, ser at topic var litt villedende. Gikk vel litt fort i svingene :)

Så det dere sier er at jeg egentlig ikke trenger å spise, og om jeg skal, så er det like greit med en banan? Føler meg ofte ganske tom om morran, så litt rask energi kan vel være greit og ha? Og når man først er i gang, så er det greit med proteiner og?

Skjønner jeg er helt på jordet her, men alle er ihvertfall enige om at juice og egg ideen min er dum?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...