orlund Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Logitech Squeezebox er nå endelig klar for Spotify. Les mer Lenke til kommentar
Palme Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Overskriften lurte meg. Trodde Squeezebox, dvs. Logitech nå bydde på Spotify. Det hadde vært mer interessant enn at Squeezebox fikk offisiell støtte for Spotify for 3 uker siden. Lenke til kommentar
firkantspiker Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Jeg trodde saken dreide seg om at Logitech hadde rullet ut Spotify til flere enheter enn Touch og Radio. En offesiell støtte for Duet hadde vært genialt, selv om 3.parts løsningen fungerer fint. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Eg bytter ikke til den offisielle Spotify-plugin'en før den støtter Classic. Holder meg derfor til tredjepart Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Megabump! Kan jeg spille av sanger fra spillelista mi på spotify via min iphone, fra ett visst klokkeslett med denne ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg