Stalthy Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 (endret) Heihei! Min favoritt tv serie er mot i brøstet, har så lyst på mot i brøstet autograf, men eneste dumme er at Arve Opshal er død . Noen som vet hvor jeg kan få tak i det? orginale ikke kopiert, og jeg lurte på om man kan få tak i mot i brøstet t skjorter og luer og alt det? Og manus med autograf hadde ikke gjort noe, helst av den første og den siste Om noen vet hvor jeg kan få tak i det så skrik det ut Endret 31. januar 2011 av sindre_sniper Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Jeg ville hørt med TV2 eller produsentselskapet Lenke til kommentar
Stalthy Skrevet 31. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2011 (endret) Takk , anyknow know mails to 'em? Og hvilke av de mailene skal jeg ta? er jo ørten.... Endret 31. januar 2011 av sindre_sniper Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Beste er et sentralbord eller kundesenter, de sender videre. Lenke til kommentar
Stalthy Skrevet 31. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2011 (endret) Altså? ringe dem ? men vet du om det er mail adresse til dem? damm i want it zu muuuch er det nordisk film? som har lagd dem. Sedt mail, fikk beskjed om at det var ferie til 8 febuar Endret 2. februar 2011 av sindre_sniper Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 HER ligger det hvertfall en masse e-postadresser til diverse avdelinger i TV2 du kan prøve deg på. Lenke til kommentar
marcuslasa Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Lurer på det samme, fikk du kontakt og fikk ting ? Lenke til kommentar
Motibrøstetfan Skrevet 29. april 2015 Del Skrevet 29. april 2015 Noen som kan sende meg Bit to beat - Mot i brøstet cden ? via email er veldig intresert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå