Lars Lie Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Hei. Jeg har et problem med Windows media player. Jeg har akkurat skaffet meg en ny gaming pc. Den har windows 7 ultimate. Men etter ca en time på internett så popper Windows media player automatisk opp. Hvis jeg prøver å trykke på et annent vindu eller lukke den så kommer den bare opp igjen. For å få den til å sttoppe så pleier jeg å starte maskinen på nytt. Har noen en anelse hva jeg kan gjøre for å få den til å stoppe? Eller vet noen hvordan å avinstalere det? Hilsen Zombiesnax. Lenke til kommentar
axao Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Har du sjekket om det ligger som oppstartsprogrem? (startmenyen søker du bare på "msconfig") Det burde jo ikke starte opp etter en time da,=/ Så kan du alltids prøve å avslutte prosessen i istedenfor å restarte pcen. (oppgavebehandling ([Ctrl] + [shift] + [Esc]), prosesser, og avslutt "wmplayer.exe" ) Jeg har dessverre ingen anelse om hvorfor den kommer. Lenke til kommentar
Athey Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 (endret) Kan hende noen har vært "morsomme" og lagt inn en batch fil som starter samtidig som nettleseren din. Sjekk snarveien du bruker til å starte nettleseren med, og se om det er noe rart med den. Hvis den peker mot en "-.bat" fil, så er det bare å slette snarveien og lage en ny en. Edit: Flere som har det samme problemet Endret 2. februar 2011 av Athey Lenke til kommentar
axao Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Høres ut som en mulighet ja, det tenkte jeg ikke på, men en slik fil er jo veldig enkelt å lage.... Er det noen som har lånt pcen? I så fall kan de ha lagt inn noe rart Forresten hvordan ser de ut når "den popper opp igjen"? ser det ut som den starte på nytt veldig fort? i så fall, er det fult mulig at det er en .bat (eller lignende)fil med med en loop som åpner mediaplayer om igjen og om igjen etter 1 time. (Har selv laget noen slike på min egen pc for moroskyld, men da fikk jeg mange advarsler om virus fra AVG ) Lenke til kommentar
Lars Lie Skrevet 6. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2011 Takk for alle forslag. Jeg fant ut hva som gjode at den startet og ikke ville lukkes. Det er driveren til razer tastaruret som drev og startet det opp. Hilsen zombiesnax Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå