Gå til innhold

Jeg ønsker kritikk på min webside

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes siden er veldig oversiktlig og fin. Ads dominerer heller ikke hele siden.

Eneste jeg har å utsette er at avstemningen burde forsvinne når man har stemt, eller evt kunne velge å trykke den bort uten å stemme. Da den var ganske stor, og dermed ødela litt for helhetsinntrykket.

Artiklene var også i stor grad interessante til motsetning fra en del Tekno-blogger :)

Endret av Cemi
Lenke til kommentar

Synes siden er veldig oversiktlig og fin. Ads dominerer heller ikke hele siden.

Eneste jeg har å utsette er at avstemningen burde forsvinne når man har stemt, eller evt kunne velge å trykke den bort uten å stemme. Da den var ganske stor, og dermed ødela litt for helhetsinntrykket.

Artiklene var også i stor grad interessante til motsetning fra en del Tekno-blogger :)

Takk, og så fint at du likte siden! :) Fortvil ikke, den avstemningen fjerner jeg ganske snart. Det var bare for å se hva leserne syntes om det nye utseendet. Men det virker som de fleste likte forandringen :)

Lenke til kommentar

Wow, utrolig bra at at du klarte å lage denne siden på kun to uker. Har selv veldig lyst å begynne med noe slikt og dette inspirerte meg litt :)

Jeg digget hvertfall siden og instillingen du har til den er utrolig bra :D

Endret av handerrre
Lenke til kommentar

Hva er så teknologisk med planeter?

Og i en artikkel skrev du at Albert Einstein er den smarteste gjennom tidene, jeg vil gjerne ha fakta på bordet!

Ellers så er siden stilren og god oversikt, det er bra. Men som tidligere nevnt, så finnes det alternativer til facebook kommentering på artiklene. Om noen kommenterer på en gammel artikkel, er det noen metoder for at du får beskjed om det slik at du får kontrollert innholdet i kommentaren?

Lenke til kommentar

Wow, utrolig bra at at du klarte å lage denne siden på kun to uker. Har selv veldig lyst å begynne med noe slikt og dette inspirerte meg litt :)

Jeg digget hvertfall siden og instillingen du har til den er utrolig bra :D

Så fint å høre at du likte den! Er utrolig motiverende å høre slikt :)

Hva er så teknologisk med planeter?

Og i en artikkel skrev du at Albert Einstein er den smarteste gjennom tidene, jeg vil gjerne ha fakta på bordet!

Ellers så er siden stilren og god oversikt, det er bra. Men som tidligere nevnt, så finnes det alternativer til facebook kommentering på artiklene. Om noen kommenterer på en gammel artikkel, er det noen metoder for at du får beskjed om det slik at du får kontrollert innholdet i kommentaren?

Det er i utgangspunktet en tekno-blogg, men for min del er teknologi mye. Jeg er interessert i astronomi, og det er det flere som er. Jeg ser på astronomi som en underkategori for vitenskap, og vitenskap jeg ser igjen som underkategori for teknologi. Uten teknologien hadde det verken fantes vitenskap eller astronomi. Det er i hvert fall min tekning :)

Og nei, jeg får dessverre ingen beskjed hvis noen kommenterer på artiklene mine :dontgetit: Det synes jeg er litt kjipt.

Endret av Bullet in the Head
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Veldig bra arbeid! :)

Eneste jeg ikke liker er at på forsiden under de forskjellige artiklene blir setningene ikke avsluttet.

Eksempel: Under saken om månen er dette teksten under bildet:

"Merk dere datoen Månen vil vokse seg større og større den kommende tiden. Diameteren vil". Synes det hadde vært bedre om du hadde tatt et kort sammendrag eller avsluttet setningen ordentlig. Fjernet "Diameteren vil".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...