Benleo Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Kult med så mange ukentlige visninger da Lenke til kommentar
GoldenHymn90 Skrevet 27. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2011 Kult med så mange ukentlige visninger da Tusen takk for den, du! Men er ikke visningene jeg bryr meg om. Er mest at folk liker hva jeg skriver om, og at de kommer tilbake for å lese om nye saker Lenke til kommentar
Cemi Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 (endret) Synes siden er veldig oversiktlig og fin. Ads dominerer heller ikke hele siden. Eneste jeg har å utsette er at avstemningen burde forsvinne når man har stemt, eller evt kunne velge å trykke den bort uten å stemme. Da den var ganske stor, og dermed ødela litt for helhetsinntrykket. Artiklene var også i stor grad interessante til motsetning fra en del Tekno-blogger Endret 27. februar 2011 av Cemi Lenke til kommentar
GoldenHymn90 Skrevet 28. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2011 Synes siden er veldig oversiktlig og fin. Ads dominerer heller ikke hele siden. Eneste jeg har å utsette er at avstemningen burde forsvinne når man har stemt, eller evt kunne velge å trykke den bort uten å stemme. Da den var ganske stor, og dermed ødela litt for helhetsinntrykket. Artiklene var også i stor grad interessante til motsetning fra en del Tekno-blogger Takk, og så fint at du likte siden! Fortvil ikke, den avstemningen fjerner jeg ganske snart. Det var bare for å se hva leserne syntes om det nye utseendet. Men det virker som de fleste likte forandringen Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 (endret) Wow, utrolig bra at at du klarte å lage denne siden på kun to uker. Har selv veldig lyst å begynne med noe slikt og dette inspirerte meg litt Jeg digget hvertfall siden og instillingen du har til den er utrolig bra Endret 28. februar 2011 av handerrre Lenke til kommentar
Cemi Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 (endret) Dersom du ikke har noe imot at jeg spør; Tar/lager du bildene selv eller? Bildene du bruker i artiklene er utrolig god kvalitet, og løfter hele siden særdeles mye. Endret 28. februar 2011 av Cemi Lenke til kommentar
laurell Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Hva er så teknologisk med planeter? Og i en artikkel skrev du at Albert Einstein er den smarteste gjennom tidene, jeg vil gjerne ha fakta på bordet! Ellers så er siden stilren og god oversikt, det er bra. Men som tidligere nevnt, så finnes det alternativer til facebook kommentering på artiklene. Om noen kommenterer på en gammel artikkel, er det noen metoder for at du får beskjed om det slik at du får kontrollert innholdet i kommentaren? Lenke til kommentar
GoldenHymn90 Skrevet 1. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2011 (endret) Wow, utrolig bra at at du klarte å lage denne siden på kun to uker. Har selv veldig lyst å begynne med noe slikt og dette inspirerte meg litt Jeg digget hvertfall siden og instillingen du har til den er utrolig bra Så fint å høre at du likte den! Er utrolig motiverende å høre slikt Hva er så teknologisk med planeter? Og i en artikkel skrev du at Albert Einstein er den smarteste gjennom tidene, jeg vil gjerne ha fakta på bordet! Ellers så er siden stilren og god oversikt, det er bra. Men som tidligere nevnt, så finnes det alternativer til facebook kommentering på artiklene. Om noen kommenterer på en gammel artikkel, er det noen metoder for at du får beskjed om det slik at du får kontrollert innholdet i kommentaren? Det er i utgangspunktet en tekno-blogg, men for min del er teknologi mye. Jeg er interessert i astronomi, og det er det flere som er. Jeg ser på astronomi som en underkategori for vitenskap, og vitenskap jeg ser igjen som underkategori for teknologi. Uten teknologien hadde det verken fantes vitenskap eller astronomi. Det er i hvert fall min tekning Og nei, jeg får dessverre ingen beskjed hvis noen kommenterer på artiklene mine Det synes jeg er litt kjipt. Endret 1. mars 2011 av Bullet in the Head Lenke til kommentar
DiNozzo Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Veldig bra arbeid! Eneste jeg ikke liker er at på forsiden under de forskjellige artiklene blir setningene ikke avsluttet. Eksempel: Under saken om månen er dette teksten under bildet: "Merk dere datoen Månen vil vokse seg større og større den kommende tiden. Diameteren vil". Synes det hadde vært bedre om du hadde tatt et kort sammendrag eller avsluttet setningen ordentlig. Fjernet "Diameteren vil". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå