futuredome Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Er det noen som har prøvd ut dette lille morsomme kameraet? Er på størrelse med en fyrstikkeske!!! Planlegger å kjøpe det, koster bare 298kr, sier seg selv at man ikke kan forvente seg for mye av dette kameraet, men til 300kr så kan det være kult å ha! Håper på svar. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Har ingen erfaring med det selv. Tipper det er 320x240 pixler (kvart VGA) og plass til 10-20 bilder på en 1MB brikke. Kvaliteten på engangskamera med film (sånne til 49kr på clas ohloson) er nok utrolig mye bedre. Antagelsen baserer jeg på de webkameraene i prisguiden som er i samme prisklasse og det jeg ellers har lest om mikrokameraer på nettet. Lenke til kommentar
Richie Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 Noen som har en link til kameraet. Har lyst til å se åssen det ser ut! Lenke til kommentar
Kenneth_S Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 Min svigerfar kjøpte dette i går. Kan oppsummeres i ett ord: Søppel. Så dårlig at det ikke kvalifiserer til morsomt leketøy en gang. Eller jo.. duppeditter er alltid morsomt, spesielt når det ikke er jeg som betaler for det Lenke til kommentar
Oldboy Jenny Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 En kompis kjøpte et kamera som passer denne beskrivelsen på Telekiosken (Bergen Storsenter) for ca. 200 raske. Kameraet var i gjennomsiktig plast og med nøkkelring. Bildekvaliteten var som forventet dårlig, minnet om tidlige webcamera, men det var problemfritt å hooke kameraet opp til pc'en. Hadde selvfølgelig vært greit å slippe det jalla overføringsprogrammet, men men... Vet ikke hvor mange av hw.no's gjengangere som ville hatt bruk for noe slikt, men tror det kunne blitt en fin presang til yngre barn... fin måte å sjekke om de har talent/interesse for foto, før man slipper dem løs med dyrere utstyr. Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 Lånte et slikt kamera og ga det til dattera (10). Hun testet det ut, prgvare og slikt funket fint, men kvaliteten på bildene er så dårlig at hun hadde problemer med å se hva hun hadde tatt bilde av... Det hadde jeg også. Sto bak en i køen på Binders som leverte inn tre stk for et par dager siden. Du kan trygt si at han var skuffet. Ligg unna. Lenke til kommentar
obese Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 jeg jobba på binders frem til i går... bildene er akkurat så bra som du forventer av en fyrstikkeske til 198 kr. de er mørke og små, men hvis du prøver deg litt frem med lys og sånt er det helt ok til å ta små bilder som f.eks. avtarer eller passbilder. det er jo bare en gimikk.. hvem bryr seg om under en blå lapp? Lenke til kommentar
TheGuard Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Noen som har driverene til dette kameraet? Kan dere evt. maile dem til meg? [email protected] Lenke til kommentar
Covcon Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Er det ikke like greit å kjøpe en billig mobil med kamera... Lenke til kommentar
TheGuard Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Hehe, joda, men jeg lovet bare ei venninne å prøve å finne driverene.... Men de er HELT umulig å oppdrive....finnes ikke.... Lenke til kommentar
parob Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Jeg har et sånt mini digital kamera. Kjøpte det ikke på Binders, men tror det er samme type. Heter det Precision, og har et søkevindu som du trykker opp av kameraet når du trenger det? Bruker det som webkamera her på jobb. Det er det eneste det duger til, men til det er det til gjengjeld ganske greit. Sjekk om det er samme kamera. Jeg har driver-CD'en liggende et sted i såfall. Lenke til kommentar
TheGuard Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Det er samme chipsetet...bare mail over drivene...supert....takker... Lenke til kommentar
andm Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Jeg tør å påstå at et hvilket som helst mobilkamera er bedre enn dette billigproduktet. Men det duger akkurat til webkamera. Lenke til kommentar
EspenE Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Er det noen som har prøvd ut dette lille morsomme kameraet?Er på størrelse med en fyrstikkeske!!! Planlegger å kjøpe det, koster bare 298kr, sier seg selv at man ikke kan forvente seg for mye av dette kameraet, men til 300kr så kan det være kult å ha! Håper på svar. Ikke å anbefale, i beste fall leketøy. Skal du handle billigkamera har samme butikk et Fuji 1.3 Mpixkamera til ca 300 som i allefall gjør noe av det et kamera skal gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå