piqel Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 hei! Sitter å ser på tv, å ser reklamen om "Ola-pakka". Har lyst til å prøve denne pakka, så jeg lurer på hvor man får kjøpt den? Har ikke sett den foreløpig på coop prixen jeg handler på.... Håper på svar! Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 De fleste Statoil pleier å ha den, men den er ikke noe å dra seg dit for... Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Rema1000 har dem flere steder, men som nevnt, ikke akkuratt en grunn til å ta omveien dit. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Syns jeg så en butikk reklamerte for Ola Skiva og, har de ikke bedre navn og komme med? hehe Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981723478 Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Jeg har sett den på Narvesen... Er vel typisk kiosk/bensinstasjonmat, denne Ola-greia... Lenke til kommentar
Akrobaten Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 De har den på Seven jeg jobber også. Ikke verdt å betale den skyhøye prisen for, om jeg må si det selv. Dog er den grei som gratis lunsj for oss som jobber der, og er drit lei pizza og pølser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå