v0lume Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Hei Hvordan betaler man for Hulu Plus og Netflix når man ikke bor i USA? Har prøvd Visa, Visa(SpendOn), MasterCard og Paypal, ingen blir godtatt (AVS?). Er det noen på forumet som har klart å betale for disse tjenestene fra Norge? Takker for svar Lenke til kommentar
rscue Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Hei Har kjøpt prepaid visa fra USA og det blir heller ikke godtatt, da er de 100 usd bortkastet.. Ser at en kan kjøpe gift abb til andre, så jeg betaler gjerne noen for å kjøpe meg 1 års abb.. Håper noen kan komme med en god løsning her.. Hulu virker som en glimrende tjeneste Rscue Hei Hvordan betaler man for Hulu Plus og Netflix når man ikke bor i USA? Har prøvd Visa, Visa(SpendOn), MasterCard og Paypal, ingen blir godtatt (AVS?). Er det noen på forumet som har klart å betale for disse tjenestene fra Norge? Takker for svar Lenke til kommentar
rscue Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Hei Da virker prepaid kortene etter at jeg fant ut at jeg kunne registrere den amerikanske adressen i en egen login side.. Og da ble det Hulu plus alikevel. Visa prepaid kan en få kjøpt blant annet på ebay.. Ole Lenke til kommentar
v0lume Skrevet 4. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2011 Hei Da virker prepaid kortene etter at jeg fant ut at jeg kunne registrere den amerikanske adressen i en egen login side.. Og da ble det Hulu plus alikevel. Visa prepaid kan en få kjøpt blant annet på ebay.. Ole Flott at det funka! Hvor kjøpte du fra? Selger? "registrere den amerikanske adressen i en egen login side" Dette er noe du gjorde på Hulu sine sider? Eller via Visa? Jeg spyttet inn min JetCarrier adresse på Hulu, poenget er vel at adressen må matche Visakortet? Lenke til kommentar
arif Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Er det noen som fant ut av noe løsning med prepaid card? Klarer ikke å bestille en prepaid card uten jeg har amerikansk kort, så man er like langt her.... Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Ingen som har netflix eller hulu subscription? Lenke til kommentar
Teac Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 *mine innlegg* Er også nysgjerrig på hvordan dette løses. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 (endret) Var bare å betale med norsk visa. Edit: Husk vpn connection også. Endret 9. mai 2011 av Skrujernet Lenke til kommentar
Teac Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Det fungerer på både netflix og hulu? Hvilken anbefaler du eller er de ganske så like? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 (endret) Anbefaler neflix da det er helt uten reklame. Hulu plus koster i mnd og er reklame finansiert. Endret 9. mai 2011 av Skrujernet Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 (endret) . Endret 15. desember 2011 av narrie Lenke til kommentar
Teac Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Er ikke begge betalløsning da? Betaler villig en 50-lapp i måneden dersom innholdet er brukbart. Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 (endret) Ser rundt på nettet at tjenesten til http://www.hidemynet.com/ fikser problemet. Er det en god VPN? Har også kikket litt på http://usvideo.org/ (kan også brukes på iPad), http://www.purevpn.com/ og http://www.strongvpn.com/ Endret 9. mai 2011 av Narrie Lenke til kommentar
Teac Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Har ikke noe god peiling på dette, men selv vurder jeg Astrill. Ser litt enklere ut dersom man skal bytte servere, skru av og på osv. Litt dyrere men.. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 (endret) Anbefaler strongVPN. Kjøp en av de årspakkene til 55dollar 4country special eller noe. StrongVPN kan også bruker på ipad, iphone og alt annet som man kan sette opp VPN connections på. edit: Det er også veldig lett å skifte server. Gå inn på hjemmesidene deres og velg en av de i listen, vent noen sekunder også er det gjort. Endret 9. mai 2011 av Skrujernet Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Takker! Har du testet StrongVPN i andre sammenhenger? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Bruker det bare til iplayer, netflix, hulu og andre forskjellige tjeneste. Bruker det også når jeg er på åpent trådløst nett. Lenke til kommentar
hmmmmmmmmmm Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Hei. Opprettet VPN kobling nylig er storfornøyd med å få tilgang til mye av det som før ikke har vært tilgjengelig. Problemet mitt er å betale for Hulu pluss. Netflix gikk greit med norsk kredittkort, men ikke Hulu. Har noen av dere klart å betale for dette, uten feks prepaid visa? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 prepaid visa har jeg hørt som oftest ikke fungerer. Men du kan jo sende mail til Hulu og si at du bor i USA, men du sitter men norsk visa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå