eskraut Skrevet 2. februar 2002 Del Skrevet 2. februar 2002 Jeg har nå kjørt winXp en liten stund, men fant for ut at jeg ville tilbake til gode gamle 2000. Derfor formaterte jeg alt som var av haddisk og installerte 2000. Når jeg nå startet opp maskina på nytt fikk jeg valgopsjoner for både WinXp og 2000. Hvorden får jeg fjerna den stygge XP opsjonen? Lenke til kommentar
Maroder_S Skrevet 2. februar 2002 Del Skrevet 2. februar 2002 Du kan prøve å endre c:boot.ini. Jeg _tror_ du bør starte opp i dos-modus for å endre den, og du må ta vekk system-attributtene først med systemkommandoen "attrib". Du kan uansett se hva som står i den fra Windows, og da vil du se hvor feilen ligger... Lenke til kommentar
NoNamed Skrevet 2. februar 2002 Del Skrevet 2. februar 2002 det er mye enklere måte bare gå in på kontroll panel ->system ->Advanced startup and recovery settings så slår du av den boxen vis valg eller hva nå det var Lenke til kommentar
eskraut Skrevet 2. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2002 Takker og bukker! Lenke til kommentar
eskraut Skrevet 2. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2002 Takker og bukker! Lenke til kommentar
eskraut Skrevet 2. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2002 Beklager trippelpostinga... vet ikke hva den kom av menmen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå