Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan få jenta jeg elsker tilbake?

Anbefalte innlegg

Hei...

Jeg har vært sammen med ei jente i 9 mnd og 3 uker, og idag har det gått 3 uker siden det ble slutt mellom oss.....

Jeg prøver så godt jeg kan å la det ligge og snakke med mine venner om det, for å få støtte/terapi, men tingen er at, det jeg sier til de, det går de å forteller til henne, og hun føler da at dette blir press og mas, og styr, og orker da ikke dette, og føler da at dette blir negativt.... hva skal jeg gjøre? har sagt til alle at de skal ligge unna henne, la henne slappe av, ikke mase på henne, og la henne få tiden hun trenger til å komme seg.

Hun har sagt følgene til folk om hvorfor det ble slutt. " Han var innpåsliten og masete og ville hele tiden vite hvor jeg var å alt, jeg var lei av å kjefte på han hele tiden, det var så ille at jeg nesten måtte gjemme bort mobilen for å unngå å kjefte på han, han var veldig kontroll freak som ville ha meg til å sitte hjemme, og fikk ikke lov til noe. Oppførselen hans var heller ikke noe bra... og det gikk for fort til at det ble slutt mellom meg å xen min som jeg var sammen med i 4 år, og jeg da ble sammen med han her etter 2 uker, var ikke singel lenge..." jeg spør da...er dette noe man tenker på etter så lang tid ell til å begynne med? er mye her jeg ikke skjønner... og jeg prøver alt jeg kan å la dette ligge, men jeg elsker jenta av hele mitt hjerte! hu sa til meg at jeg var den gutten som hadde klart å overtale henne til ekteskap om vi var sammen så lenge, og hu sa at jeg var det beste som har hendt hu, og at hu forguder meg og masse sånt...hu ringte meg natt til søndag, og hadde da drekki... og sa da til meg at hun savna meg utrolig mye, hu ville ordne opp, hu mente at jeg fortjener bedre enn en kjeftesmelle av en megge bitch som er så negativt og sint... at hun ikke er et forhold menneske for hun bare sårer folk...akkurat som hu sårer meg nå...og det klarer hu ikke...jeg sa rett ut at jeg elsker a, og jeg har valgt henne, og det er opptil meg å si ifra når hu sårer meg. det er så mye fram og tilbake her at jeg vet ikke hva jeg ska gjøre...hu henger liksom rundt med en av byens største tapere som er så desperat etter å ha seg, og han går rundt å sier, "det er ikke fast satt at vi er sammen enda, men vi blir nok det snart...."

hu sier det er ikke noe mellom de, at de er bare venner, at han kan ha misforstått...hva ska jeg si...hva skal jeg gjøre? jeg lar det bare ligge, men mitt hjerte sier hu elsker meg, mens kroppen og hjernen sier at løpet er kjørt, det er ikke håp for meg, bare gi opp...she has left the bulding... noen som kan hjelpe meg eller gi meg tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Innpåsliten kontrollfreak + kjeftsmelle megge bitch = perfect match?

Øh....

For å si det sånn, utifra hva du skriver her ville jeg ikke anbefalt noen av dere til noen som helst.

Fiks deres egene problemer før dere går hen og prøver å gjøre de til andres problemer i tillegg.

Next!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

For mye drama for min del, jeg tror jeg ville lagt det bak meg om jeg var deg... Men at hun fylleringer kan jo være et halmstrå om du ABSOLUTT vil prøve, men resten tilsa glem det.

Jeg skjønner den, men hun sier til alle at hun savner meg å sånn, og hu sier selv at hun vil at jeg skal finne ut hvorfor det ble slutt...og når jeg graver å prøver å finne ut, så ender det opp med at jeg får den derre, "la dette ligge" i trynet....så nå har jeg bare trekt meg helt ut av bilde, og jeg har fått høre at hun har spurt og gravd etter meg i byen nå...fordi vi har felles venner, OG på måten hu er rundt meg, på måten hun oppfører seg når jeg er tilstedet, er i byen, eller da hun vet jeg er i der, så har alle lagt merke til at hun gjør alt hun kan for å få min oppmerksomhet, og når det ikke funker så drar a hjem....så det virker som om hun vil komme tilbake, og hun angrer...Men det er det å få satt oss ned å snakke sammen=) og jeg håper dere her kan krysse fingrene for meg å håpe på at vi blir sammen igjen=) for hele hennes familie, pluss min, og par av våre venner håper det=)

Lenke til kommentar

Innpåsliten kontrollfreak + kjeftsmelle megge bitch = perfect match?

Øh....

For å si det sånn, utifra hva du skriver her ville jeg ikke anbefalt noen av dere til noen som helst.

Fiks deres egene problemer før dere går hen og prøver å gjøre de til andres problemer i tillegg.

Next!

Jeg ser den du ser mener, men for å si det pent, jeg har ikke noe problemer, og nr 2: så lenge hu ikke kan si til meg det hun mener er feil, hvis ikke hun kan påpeke mine feil, hvordan ska jeg da se at de er der, å skjærpe meg? hu sa det til meg å slo opp, men fordet så ser a etter meg, ser på meg, og alt sammen, prøver å få oppmerksomheten min, prøver å få øyekontakt, og alt dette, hvorfor gjør a det? hvis hu er ferdig med meg som hu påsto at hu var, så hvorfor er a der, hvorfor sier a til vennene våre at hu har og driver å vurderer å ordne opp, og ja hu har lyst å bare komme tilbake og spørre om alt kan legges bak oss, men er redd for at det er forsent, fra minside....siden jeg er så avvisende mot hu, så derfor så må jeg nok bare vente til vi får satt oss ned å snakka ut om dette, og løst dette, inntil da, så håper jeg bare på at hun kommer tilbake, og når det gjelder hennes problemer...så er jeg den som skjønner hu, og har hjulpet hu som F med alle hennes problemer og finnet en løsning på alt=) er en grunn til at hun ennå den dag idag, etter nesten 5 uker, ennå sier at jeg er det beste som har hendt a, og at hu ikke finner bedre enn meg, aldri kommer til å klare det heller...og jeg føler det samme! "The thing is not to find the perfect one and think that everything is

going to work out fine, the thing is to find someone who is just as fucked up as you are and just settle down."

Lenke til kommentar

jeg har ikke noe problemer

Vel... Manglende selvinnsikt er jo også et problem.

Pluss:

" Han var innpåsliten og masete og ville hele tiden vite hvor jeg var å alt, jeg var lei av å kjefte på han hele tiden, det var så ille at jeg nesten måtte gjemme bort mobilen for å unngå å kjefte på han, han var veldig kontroll freak som ville ha meg til å sitte hjemme, og fikk ikke lov til noe.

...

og nr 2: så lenge hu ikke kan si til meg det hun mener er feil, hvis ikke hun kan påpeke mine feil, hvordan ska jeg da se at de er der, å skjærpe meg?

Får ta det EN gang til da... Kanskje det registrerer denne gangen?

" Han var innpåsliten og masete og ville hele tiden vite hvor jeg var å alt, jeg var lei av å kjefte på han hele tiden, det var så ille at jeg nesten måtte gjemme bort mobilen for å unngå å kjefte på han, han var veldig kontroll freak som ville ha meg til å sitte hjemme, og fikk ikke lov til noe.

:whistle:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Finn deg ei som er bedre, det er mye fisk i havet!

Og samtidig, finn deg noen bedre venner!

Jeg prøver så godt jeg kan å la det ligge og snakke med mine venner om det, for å få støtte/terapi, men tingen er at, det jeg sier til de, det går de å forteller til henne, og hun føler da at dette blir press og mas, og styr, og orker da ikke dette, og føler da at dette blir negativt.... hva skal jeg gjøre? har sagt til alle at de skal ligge unna henne, la henne slappe av, ikke mase på henne, og la henne få tiden hun trenger til å komme seg.

Hadde noen kamerater av meg sakt noe sånt til eksen min, spesielt etter at jeg hadde sakt til de at de ikke skulle det, ville ikke jeg hatt noe med de å gjøre!

Lenke til kommentar

Det høres ikke ut som om noen av dere er klare for ett modent forhold.

Forøvrig så kan det være at hun bare ikke har lyst til å miste oppmerksomheten din. Jeg har vært borti så mange jenter som avviser en kar og kaster han til side, men i det øyeblikket de viser vilje til å gå videre så er de som igler som ønsker at de skal legge merke til dem igjen.

Attentionwhore, for å si det sånn.

Det er heller ikke bare jenter som gjør dette, det er mange, mange, mange som liker å ha noen i ''reserve'', og som trenger å ha en sikker kilde hvor de kan få oppmerksomheten de trenger. Så det at hun spør etter deg og prøver å få din oppmerksomhet betyr ikke nødvendigvis at hun ønsker deg tilbake, dessverre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...