Gå til innhold

Lyst å hjelpe meg å vinne en konkurranse?

laks1

Anbefalte innlegg

Jeg er med i en konk på facebook. Greia er at en sommercamp for jibbing(COC) legger ut ett nytt triks man skal gjøre hver fredag, og så skal man selv gjøre dette trikset best mulig før neste fredag og laste opp en film av trikset til FB-sida dems. Videoen som får flest likes før neste fredag vinner ett Gopro videokamera.

Viss dere kunne likt videoen min hadde det hjulpet meg sykt mye! Viss dere har likt filmen så skriv det gjerne i denne tråden. Viss det er stemning for det sender jeg en ubrukt 4gb minnepenn til en tilfeldig person i denne tråden. Da kontakter jeg eventuelt brukeren for å få adressa. Men gir bare vekk minnepinnen viss jeg vinner altså :p

*link fjernet av moderator*

Takk :)

Ps. Håper ikke dette innlegget strider mot forumreglementet. Så vidt jeg så var det ikke forbud mot å linke til en konkurranse, men vet jo aldri.

Endret av Runar
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke lyst....

Men jo, tror det er en regel som er imot dette her.

Hvorfor ikke? Tar deg kortere tid enn å skrive innlegget der..

Isåfall beklager jeg, men jeg forstod regelen som at det bare gikk på å linke til sider der det handlet om å få flest mulig hits. Men dette får være opp til en mod å bestemme :)

Lenke til kommentar
Linker til eller reklame for MLM, pyramidespill, "flest klikk"-systemer og lignende er forbudt.

Like = klikk.

Og nei, eg har heller ikkje lyst.

Hvorfor ikke? Tar deg kortere tid enn å skrive innlegget der..

Fordi det langsiktig er ei betre investering av tid å lære folk å ikkje fylle forumet med skrap.

Lenke til kommentar

Faen så negative folk skal være da.

Dette er jo en OT-bar, om jeg lurer på om dere gidder å hjelpe meg å vinne en konkurranse fører det virkelig ikke til forsøpling av forumet. Det går jo an å se på det som en god gjerning å hjelpe en annen forumbruker :)

Og viss du ikke gidder å stemme er det jo bare å overse tråden. Bedre å la moderatorer stenge tråden (viss den strider mot regelverket) enn bumpe tråden med unødvendige innlegg (som igjen potensielt hjelper meg å få flere stemmer :p )

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...