N1ko Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 (endret) Hei guys! Jeg kjeder meg, og har lyst til å game noe, men vet ikke hva Derfor spørr jeg dere om anbefalinger til spill. Sjangeren jeg er ute etter er Shooter, både fps og treddeperson (lignende fallout) er ok! Det må være singleplayer btw! Mye action er bra! Her er en liste over noen spill jeg liker: -BF:BC2 -S.T.A.L.K.E.R. serien -Mass Effect 2 -Singularity -Crysis & Crysis Warhead -Farcry 1&2 -Half Life 1&2 -Metro 2033 Noen tips? Endret 31. januar 2011 av N1ko Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Half-Life Half-Life 2 Metro 2033 Crysis Warhead Mass Effect (1) Blacksite: Area 51 (mer kan komme) Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 31. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2011 Half-Life Half-Life 2 Metro 2033 Crysis Warhead Mass Effect (1) Blacksite: Area 51 (mer kan komme) Har spillt de Oppdaterer listen ettervært guys! Lenke til kommentar
smekk Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 BF:BC2 Vietnam / BF2 CSS CoD-series UT-series RO:Ostfront Gears of War Borderlands AvP RE:5 Det jeg kan komme på for øyeblikket Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Battlefield 2, og BFBC2: Vietnam er vel bare multiplayer? Battlefield 2 har en singleplayer, men ikke mer enn en kjedelig versjon av multiplayer. Er ikke CSS også bare MP? Lenke til kommentar
Migasa Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Homefront, som kommer ut 11. mars (?) ser ikke dårlig ut, og skal ha en knakende enspiller Ellers har du Deus Ex-spillene Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 1. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2011 Ser frem til Homefront ja Kan nevne at jeg er litt grafikkhore også. Half Life 1 grafikk gidder jeg ikke. BF2 lignende er på kanten Lenke til kommentar
Migasa Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Bulletstorm kan jo også være et alternativ, hvis du har lyst til å kverke folk mens du ler manisk for deg selv Muhahahahaha! Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 DC Universe Online? Det er MMO, men går fint å spille solo, og du kan velge mellom blandt annet to pistoler og gevær. Action er det mer enn nok av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå