Gå til innhold

T310 firmware?

Anbefalte innlegg

Etter å ha lest nyheten om at T310 skulle få kalender og synkronisering ( http://www.amobil.no/?article=836&visual=1&id= ), stakk jeg bortom det nærmeste serviceverkstedet for å få min "gratise" oppgradering. Men service-fyren påstod de skulle ha 150,- - og det er jo slett ikke gratis! Og etter å ha venta 15 minutter kom han tilbake uten å ha oppdatert firmwaren. Den var visst ikke lagt ut enda :( NEDTUR! (slapp heldigvis å betale da :p)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Stikk innom forhandleren din (der du kjøpte det) og ta med deg en utskrift av artikkelen. Da fikser de det kanskje.

Eller de er vrange fordi de ikke liker å gjøre gratisarbeid. (selv om de er selvpålagt det gjennom pressemeldingen artikkelen er basert på)

Lenke til kommentar
Vel - jeg bestilte den på nett, så da er det ikke så enkelt å bare stikke innom. Verste var jo at de ikke hadde firmwaren da...

Hvis Sony Ericsson har en service butikk der du bor,så stikk innom den.De vil helt sikkert gjøre det. :wink:

Lenke til kommentar

Hvis Sony Ericsson har en service butikk der du bor,så stikk innom den.De vil helt sikkert gjøre det. :wink:

Jeg VAR jo det jo. Jeg tror iallefall de har servce-avtale med SE. De er iallefall nevnt som forhandler på web'en til SE.

Noen som vet hvor de forskjeliige fabrikkene er?`Noen i Akershus Oslo omeråde ? Tanks

Jeg regner med du finner dem her: http://www.sonyericsson.com/no/spg.jsp?page=start

Lenke til kommentar

******... Ett eller annet kødd må den drittbutikken ha gjort... For nå får jeg ikke til å bruke skifte bokstav hvis jeg begynner med ABC... med T9-tasting! Alle de andre tastene fungerer greit. ABC... fungerer også greit så lenge det ikke er den første bokstaven i meldinga!

Lenke til kommentar

Når T310 er kjøpt via nettet, kan jeg da levere den inn til en av mine lokale forhandlere av SE telefoner?

Er det eventuelt bedre og oppsøke ett SE serviceverksted?

Men hvor finner jeg ett SE serviceverksted på Haugalandet (Haugesund/Karmøy)?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...