Nightmann Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Hei! Jeg er en mann på 28 år som ser at det er på tide å begynne å se etter dame, og ikke bare jobbe. Jeg har ikke hatt dame før og er litt fersk på området. Jeg kjenner mange jenter, men de er stort sett i kategorien "party-damer". Ikke akkurat det beste å holde seg sammen med i lengden. Er vel mer ute etter ei dame som jeg kan dele mine interesser med. Jeg har alltid vært glad i å trene. Har jobbet på treningstudio i flere år ved siden av studier, og har drevet aktiv idrett. Bor i Oslo og trener mye på Elixia i vinterhalvåret, mange sykkelturer i sommerhalvåret og litt løping f.eks på Sognsvann. Når jeg løper på Sognsvann ser jeg mange damer som løper rundt alene, mange interessante damer på Elixa og når jeg er ute på sykkelen så ser jeg mange damer som er ute og gjør det samme. Jeg er utadvendt så jeg er ikke redd for å snakke med folk, men hvordan tar jeg kontakt? Litt kleint å sykle opp på siden av ei dame og si noe sånt som "her går det unna gitt" .. hehe Noen bedre tips? Jeg leser innlegg på innlegg på nettet om både utro kvinner og menn. Hvordan styrer man unna de damene som ikke klarer å holde seg til en av gangen? Jeg er en lojal mann som aldri har dolket noen i ryggen. Jeg er ønsker å finne en dame med de samme verdiene. Håper noen kan komme med noen gode råd og tips Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Hvis du lurer på hvordan du skal sjekke henne opp, se her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1287484 En viktig ting angående de utro kvinnene du leser om: Alle er kvinner er ikke utro. På internett dannes det gjerne et slikt bilde, men man må ikke glemme at de fleste ikke er utro! Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Du kan jo melde deg på noen av salaktivitene på treningssenteret ditt? Gjerne noen av de mer feminine. Eventuelt hvis du er religiøs i tillegg til opptatt av verdier, kanskje kristendate.no hadde vært noe? Lenke til kommentar
Nightmann Skrevet 31. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2011 Du kan jo melde deg på noen av salaktivitene på treningssenteret ditt? Gjerne noen av de mer feminine. Eventuelt hvis du er religiøs i tillegg til opptatt av verdier, kanskje kristendate.no hadde vært noe? Jeg har vært med på noen salaktiviter. F.eks core, der er det vel 80% damer, men det er gjerne å gå inn i salen, begynne treningen og rett ut når timen er ferdig. Men det er kanskje en ide å være der regelmessig, da kan man kanskje si noe sånt som "ja, du er her i dag også" Ikke vet jeg, jeg er helt ubrukelig på sjekking.. hehe Jeg er vel den minst religiøse personen i verden Blir bare litt preget av alt snakket om verdier og "organisasjonens verdier" på jobb Lenke til kommentar
NicolasDarvas Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 (endret) Utroskap, det vil jeg si henger mye sammen med sjalusi. For hvorfor føler man egentlig sjalusi? Det er jo fordi man føler seg mindre verdt enn eventuellt andre som måtte være intressert i den samme jenta som du er, eller den jenta du har et forhold med. Denne oppførselen viser seg utad om du vil eller ikke, og det er lite attraktivt. Dermed blir det en ond sirkel eller en selvoppfyllende profeti om du vil. Jenter som er utro er helt individuelt, det er uavhengig av om de er "partyjenter" eller den snilleste og mest beskjedne du har møtt. Derfor kan man aldri helt gardere seg mot det heller, dermed er det ikke noe poeng i å ta sorgene på forskudd... Du er en lojal mann, du vet hva du vil ha også. På den andre siden, så sier du jo at du trener og sykkler og møter mange intressante jenter, men samtidig sier du at du ikke er redd for å ta kontakt eller å prate, dermed lurer du på hvordan du skal ta kontakt.. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal tolke det, men så er jeg ingen ekspert heller, så jeg kan jo hvertfall begynne med å si at hvis du ikke har noen grunn (Annet enn dine egne intensjoner) til å ta kontakt, så ville jeg latt være. Det føles bare rart og spesiellt. Men du må derimot utnytte de situasjonene som gir deg en grunn til å ta kontakt. Skjønner? Jeg vet ikke hvordan sykkel-miljøet er, men det er vel en del spørsmål du kan stille, som f.eks om noen vet om en bra rute eller om du kan slå følge, eller om det er konkurransetrening, spørre om noen er intressert i å bli med på det. Ellers når du trener på treningsstudio, noe jeg selv gjør, så er det jo egentlig mange muligheter som dukker opp for å ta kontakt. Den beste er når jeg ser jenter trener og gjør ting feil, altså feil på en måte som er skadelig for muskulaturen f.eks.. Da sier jeg jo ifra og hjelper de. Har blitt mange samtaler ut av det. Det er vel bare å være kreativ og se etter situasjoner og muligheter som gir deg en grunn til å ta kontakt som sagt. Endret 31. januar 2011 av NicolasDarvas Lenke til kommentar
Nightmann Skrevet 31. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2011 Takk for bra svar! Jeg er enig i det du sier. Det er ikke noe poeng i å ta kontakt hvis ikke situasjonen gir den muligheten. Er nok lurt å være mye tilstede og bare gripe de mulighetene som kommer Jeg kommer ofte i kontakt med de kvinnlige instruktørene, for der har man jo noe og starte samtalen med Lenke til kommentar
Nightmann Skrevet 31. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2011 Hvis du lurer på hvordan du skal sjekke henne opp, se her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1287484 En viktig ting angående de utro kvinnene du leser om: Alle er kvinner er ikke utro. På internett dannes det gjerne et slikt bilde, men man må ikke glemme at de fleste ikke er utro! Skal lese den tråden der Ja, håper ikke der er så mye utroskap som jeg leser om, får gå ut med åpent sinn Lenke til kommentar
NicolasDarvas Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Skal lese den tråden der Ja, håper ikke der er så mye utroskap som jeg leser om, får gå ut med åpent sinn Du må huske på at, som med nesten alt annet i livet, så legger man mest merke til de negative tingene. At noen skriver om utroskap er en ting, men det er INGEN som skriver om de mest trofaste jentene 1 Lenke til kommentar
Nightmann Skrevet 31. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2011 Skal lese den tråden der Ja, håper ikke der er så mye utroskap som jeg leser om, får gå ut med åpent sinn Du må huske på at, som med nesten alt annet i livet, så legger man mest merke til de negative tingene. At noen skriver om utroskap er en ting, men det er INGEN som skriver om de mest trofaste jentene Veldig sant det du skriver der! Lett å henge seg opp i de negative sidene av ting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå