Luddezor Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 (endret) Hei hei! Går rett på sak: Det har seg sånn at jeg har en HTC Desire med abonnementet djuice phone (http://www.djuice.no/abonnement/phone/?ICID=Phone-tekst-abonnementoversikt) som generelt er 175,- i måneden pluss det jeg bruker. Såvidt jeg vet er jeg bundet til å "nedbetale" mobilen (175,-) i måneden fremtil august. Spørsmålet mitt er sånn ca. hvor mye det vil koste om jeg vil bytte til et netcom-abonnement på samme mobil og nummer? Jeg har prøvd å finne ut av det, men jeg er i overkant lat og sånn passe lei telenor sine nettsider og kundeservice, så jeg hadde satt ekstremt stor pris på om noen kunne hjulpet. På forhånd takk, Ludvig Endret 31. januar 2011 av Luddezor Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Hva koster det å bryte avtaletiden med djuice? Bryter du avtaletiden med djuice er gebyret degressivt, det vil si at det reduseres hver måned. For å finne ut hva ditt gebyr er per dags dato kan du logge deg inn på Mine Sider Lenke til kommentar
Luddezor Skrevet 31. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2011 (endret) Embarassing, but true. Takk skal du ha Endret 31. januar 2011 av Luddezor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå