abene Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Har du eSATA, så kan du også få USB 3.0. Les mer Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 genialt. Sier ikke nei til en ekstra usb 3.0 plugg Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Alt for klumpete.. er det ikke mulig å lage disse i mindre størrelser, eventuelt droppet en av kablene? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 du får skule klumpen inni maskinen eller under skrivebordet Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Seff, tenkte hovedsaklig på laptopen.. da blir det litt mye kabel Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 aha, skjønner hmm, hvorfor ikke teipe klumpen på baksiden av skjermen? Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Hahaha! Nei, slike adaptere blir nok å slankere med tiden.. Når det gjelder akkurat denne står jeg over, i alle fall til bruk i laptopen Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Har ingen laptop lenger jeg, så denne dingsen blir vell brukbar for meg Du får vente på en som kommer på en størrelse som ser ut som en minnepenn Lenke til kommentar
TDZGamer Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Utrolig merkelig artikkel. Dingsen gir ikke USB3.0, den KREVER USB3.0 ... den gjør at du kan koble en "eSATA external drive" til en eksisterende USB3.0 port på datamaskinen. Kanskje lese spesifikasjonene litt bedre? Dessuten leverer dingsen tydeligvis ikke strøm til enheten siden det står at du først må koble til strøm til den eksterne enheten. Lenke til kommentar
Jovi60 Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Ser ut som den godeste ARSÆLL BENEDIKTSSON har tulla litt hær... Lenke til kommentar
Joak1mV Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Om du kobler den til eSATA, så kan du koble til en hdd som bruker USB 3.0.. Så den er jo fra eSATA til usb3, du kobler ikke den i en usb i pcen Lenke til kommentar
bikubedronning Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Ser ut som den godeste ARSÆLL BENEDIKTSSON har tulla litt hær... nothing new here, move on...... Lenke til kommentar
Joak1mV Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Nei, tulla.. Men burde ikke overskriften på newertech.com være usb 3.0 to eSATA da? Lenke til kommentar
abene Skrevet 31. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2011 Utrolig merkelig artikkel. Dingsen gir ikke USB3.0, den KREVER USB3.0 ... den gjør at du kan koble en "eSATA external drive" til en eksisterende USB3.0 port på datamaskinen. Kanskje lese spesifikasjonene litt bedre? Det var visst den andre veien, ja. Artikkelen er rettet. Takk for tilbakemelding. Lenke til kommentar
asshole Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Utrolig merkelig artikkel. Dingsen gir ikke USB3.0, den KREVER USB3.0 ... den gjør at du kan koble en "eSATA external drive" til en eksisterende USB3.0 port på datamaskinen. Kanskje lese spesifikasjonene litt bedre? Det var visst den andre veien, ja. Artikkelen er rettet. Takk for tilbakemelding. Du glemte tittelen... Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Arsæll glemte også artikkelen (med unntak av første setning). Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Ja, dette var oppklarende. Men det var tross alt mandag... Uansett så tror jeg at jeg klarer meg uten en slik klump. Lenke til kommentar
G Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Alt for klumpete.. er det ikke mulig å lage disse i mindre størrelser, eventuelt droppet en av kablene? Du kan jo kjøpe. Og går den i stykker kan den nok benyttes som puck. :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå