WD1200BB Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Du må jo huske at psdata ikke er noen butikk, men en webshop. De har ingen måte og levere ut varer + at de eier ps østereng butikken. Vil du ha varen med en gang så er det bare og gå i butikken Lenke til kommentar
Stream Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Jeg bestilte fra komplett klokka 16:10 på tirsdag....henta pakka på posten i går torsdag... bestilte forøvrig samtidig fra pcutstyr.no....skal hente pakka der...og den ble ikke klar for henting før i dag (fredag).... uanset...jeg er fornøyd med leveringa jeg Lenke til kommentar
TormodK Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 har kun hatt gode erfaringer med komplett.no, er så og si fast kunde der. bestilte varer tirsdags ettermiddag, da jeg sjekket ordrestatusen senere på kvelden var den "levert"... altså ferdig pakka og det var opp til posten. Dere må huske at komplett.no ikke kan lever pakker til posten 24 timer i døgnet, tror nok heller de leverer pakker 1 eller 2 ganger for dagen.. Bor røros, så nå (fredag) har jeg pakken rett ved siden av meg! Alle gangene jeg har bestilt har det ikke vært noe kluss.. Skal innrømme at PSdata er rimeligere, men utvalget deres suger! se f.eks på chiefteckabinettene. ÆSJ DE ER SÅ STYGGE! virker som om de tok de styggeste chiefteckabinettene de fant! på komplett finner du både fine og stygge :wink: JEG synes komplett er super! Lenke til kommentar
Phear Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Jeg har stort sett bare veldig gode erfaringer med både komplett og ps data. Men om det er en komponent som begge webshoppene har så blir ps data foretrukket da man kan betale med VISA der som dermed blir litt billigere Lenke til kommentar
Gunderz Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 Jeg bestiller alltid fra komplett og stikker bare bort og henter det samme dag.. Jeg bor i Bergen, vi har forsåvidt en Komplett butikk her også, men jeg vet ikke hvor stort utvalget er der. Men betyr det at jeg kan bestille noe over nettet og betale "internettpris" for så å gå bort til butikken og hente varene mine der? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 Jeg bestiller alltid fra komplett og stikker bare bort og henter det samme dag.. Jeg bor i Bergen, vi har forsåvidt en Komplett butikk her også, men jeg vet ikke hvor stort utvalget er der. Men betyr det at jeg kan bestille noe over nettet og betale "internettpris" for så å gå bort til butikken og hente varene mine der? Nei. Lenke til kommentar
Gunderz Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 Jeg bestiller alltid fra komplett og stikker bare bort og henter det samme dag.. Jeg bor i Bergen, vi har forsåvidt en Komplett butikk her også, men jeg vet ikke hvor stort utvalget er der. Men betyr det at jeg kan bestille noe over nettet og betale "internettpris" for så å gå bort til butikken og hente varene mine der? Nei. Oki Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 Jeg er så glad for at jeg kan hente utstyret mitt personlig jeg. Etter å ha jobbet i databransjen vet jeg hvor tregt ting til tider kan gå, og for ikke å snakke om at det kan oppstå problemer med Posten etc. Lenke til kommentar
Finansmannen Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 Topp fornøyd med komplett! Bestilte varer på (igår) fredag kl: 11:30, varene vart pakket og sendt 15:30 samme dag. Har vert toppfornøyd med alle mine bestillinger fra Komplett. Anbefales Lenke til kommentar
zilch Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 har bestillt varer fra komplett to ganger i løpet av de to siste ukene. begge gangene tok det 3 dager fra jeg bestillte til jeg hentet det på posten. Syntes det er bra. Lenke til kommentar
nomercy15 Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 Hei.:o Vil bare fortelle litt om min erfaring vedr. leveringstid fra nevnte webshops. Torsdag kveld 03.07.03 la jeg inn bestilling hos PS Data og Komplett. Det meste ble bestilt hos PS Data (billigst). Begge ble bestilt som normal servicepakke - levert Mo i Rana. Status i dag 07.07.03 er følgende: -Pakken fra PS Data ble hentet på postkontoret idag. -Leveransen fra Komplett ligger fortsatt til plukking. Dvs at de ikke har fått pakket og sendt det jeg bestilte!! Kjempeskryt til PS Data!! Ser man på priser og leveringstid slår de Komplett LANGT ned i støvlene!! sikker på at de har alle delene inne da?? tok bare cs 5 dager for meg å bestille fra komplett.. men da hadde jeg bestilt feil type ram da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå