vhguru Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Hei.:o Vil bare fortelle litt om min erfaring vedr. leveringstid fra nevnte webshops. Torsdag kveld 03.07.03 la jeg inn bestilling hos PS Data og Komplett. Det meste ble bestilt hos PS Data (billigst). Begge ble bestilt som normal servicepakke - levert Mo i Rana. Status i dag 07.07.03 er følgende: -Pakken fra PS Data ble hentet på postkontoret idag. -Leveransen fra Komplett ligger fortsatt til plukking. Dvs at de ikke har fått pakket og sendt det jeg bestilte!! Kjempeskryt til PS Data!! Ser man på priser og leveringstid slår de Komplett LANGT ned i støvlene!! Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Hei.:o Vil bare fortelle litt om min erfaring vedr. leveringstid fra nevnte webshops. Torsdag kveld 03.07.03 la jeg inn bestilling hos PS Data og Komplett. Det meste ble bestilt hos PS Data (billigst). Begge ble bestilt som normal servicepakke - levert Mo i Rana. Status i dag 07.07.03 er følgende: -Pakken fra PS Data ble hentet på postkontoret idag. -Leveransen fra Komplett ligger fortsatt til plukking. Dvs at de ikke har fått pakket og sendt det jeg bestilte!! Kjempeskryt til PS Data!! Ser man på priser og leveringstid slår de Komplett LANGT ned i støvlene!! Må si meg veldig enig i det du sier.... Bedre service+bedre priser kjedelig at de ikke har like bra utvalg da Lenke til kommentar
klure Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Sikker på at det du bestillte er/var på lager da? Jeg har bare gode erfaringer med komplett. Sist jeg bestilte, så mekket jeg ordren på kvelden, og dagen etter så var pakken klar til sending. Var vel sendt klokka 12.00 eller noe sånt tror jeg. Har egentlig bare gode efaringer med begge butikkene jeg. Men posten derimot. Ja, det er en helt annen sak.... Lenke til kommentar
AVF_Kokken Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Du er nok (desverre) ikke den eneste. Sendte mail i dag tidlig med purring til komplett. Bestillte 30.juni og da gikk ordren på hold ettersom den ene komponenten var utsolgt (men ventet inn 2.juli). 1. juli ble ordren satt på 'plukk' og der har den vært siden. Varen som var utsolgt har kommet inn på listene med respektivt antall, og blitt utsolgt igjen. Regner med at feriestemning og ferievikarene inntatt lagrene til komplett og håper det er grunnene til forsinkelsene... Her på huset er det bare 4 dager igjen til ferie, men feriestemningen har overtatt arbeidslysten 8). Lenke til kommentar
vhguru Skrevet 7. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2003 Alt som jeg bestilte var med god margin inne på lager Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Har hatt samme erfaring jeg og, jeg skulle nestille en Zalman viftestryring + noen vifter + ram, og jeg fant ut at det var mye billigere enn de ande webshopene. Lenke til kommentar
AVF_Kokken Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Softlaughbrush: Bestillte 30.juni og da gikk ordren på hold ettersom den ene komponenten var utsolgt (men ventet inn 2.juli). 1. juli ble ordren satt på 'plukk' og der har den vært siden. Nå får jeg korrigere meg selv og erklære overnevnte hendelse som ikke lenger gydig. Fikk mail fra komplett med 'status levert' så da kan jeg vente i spenning om posten klarer å leve opp til forventningene... Om det var purringen min eller at det bare var min tur får jeg selvsagt ikke vite. Så til alle dere der ute med ordre i status 'til plukking': Har det gått litt (for) lang tid, sendt en mail med spørsmål om status OG: Bruk god tone i mailen. Det lønner seg stort sett alltid. Ha en god sommer, snart sitter jeg med 'ein te' i hånda 8) Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 komplett har ofte problemer med at ting er til plukkliste flere dager! Lenke til kommentar
WeeR Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Jeg bestiller alltid fra komplett og stikker bare bort og henter det samme dag.. Lenke til kommentar
DoffeLoffe Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 psdata er vanligvis meget raske med å sende ut varene folk bestiller... ofte bare 2 dager før de kan hentes i posten. Komplett har noe å leve opp til der. Lenke til kommentar
panybs Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 jeg bestilte et headset fra psdata og det ble ikke sendt før etter 4-5 dager lager statusen var på 100+ Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Komplett har blitt veldig trege...og det taper de kunder på..og ikke er de særlig billig lengre heller, benyttet meg av psdata når jeg nå skulle ha nye ram-brikker, tok fire dager og så stod rammen i maskinen, enkelt å greit. Komplett har blitt for store, og det begynner man å merke..synd men sant. PS DATA komplett Lenke til kommentar
Mio Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Komplett har blitt veldig trege...og det taper de kunder på..og ikke er de særlig billig lengre heller, benyttet meg av psdata når jeg nå skulle ha nye ram-brikker, tok fire dager og så stod rammen i maskinen, enkelt å greit. Komplett har blitt for store, og det begynner man å merke..synd men sant. PS DATA komplett komplett er utrolig trege.. Jeg bestilte varer som var på lager en lørdag og jeg kunne ikke hente dem på postkontoret før neste lørdag.Disse varene lå i plukklista til komplett i 4 dager.jeg tror aldri jeg kommer til å bestille noe som haster derfra mer.da drar jeg heller inn til Oslo og kjøper det i butikken. Til og med butikken er jo dårlig.er jo milevis lang kø der.rart dem ikke får større lokaler når det går så bra. Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 MPX er 10 ganger værre.... Men Komplett er ille. Har kun hatt en bestilling på PS-Data og den gikk perfekt. Lenke til kommentar
adoggy Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 jeg bestilte et headset fra psdata og det ble ikke sendt før etter 4-5 dager lager statusen var på 100+ Dette var veeldig ulikt psdata.no! må ha vært en engangstilfelle! Kanskje sykefravær eller no? Har hatt ganske mange bestillinger hos psdata, og alle varene har jeg hatt dagen etter! PSDATA Lenke til kommentar
fondus Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Må bare tilføye mine erfaringer fra komplett. Det siste halvåret har jeg bestilt ca 5 pakker fra dem, og alle har kommet frem til meg innen 4 dager. Den nest siste pakken jeg fikk brukte de 2 dager på å pakke. I går kveld rund 22.00 bestilte jeg en pakke. Nå ligger den og gosser seg på stokke postkontor Når jeg skal bestile HW, sjekker jeg alltid PSdata, men de har "aldri" det jeg skal ha, så da blir det komplett selv om de visstnok skal ha 30% i fortjeneste (30% over ideel webshop). Lenke til kommentar
Budull Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Jeg bestilte et minnekort i natt klokka 03.00 og i dag fikk jeg sendingsbekreftelse. Kan nok hente det i morgen eller fredag tenker jeg. Håper bare at mpx.no er like kjappe, så får jeg mobil før helga. Lenke til kommentar
It's me Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Har handlet mye hos Komplet.no, og jeg har alltid fått varene meget raskt. Mulig at jeg har vært heldig vær eneste gang jeg har handlet der, men det er iallfall mine erfaringer. Har handlet noen ganger hos PSdata, og har fått varene innen rimelig tid, men ikke spesielt raskt. Et par av gangene derimot gikk det veldig raskt. Noen ganger har posten rotet litt så det har tatt noe lengre tid, men dette er selvfølgelig ikke noe webshoppene kan noe for. En gang ble en pakke sendt til feil postkontor Har forøvrig også hatt god service hos Komplett.no, men servicen fra PSdata har vært over alle forventninger. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Når vi her snakker om leveringstid regner jeg med at alle snakker om tiden fra varen er bestilt til varen er bekreftet sendt, da det som skjer i posten ikke vil vere butikkenes feil. Lenke til kommentar
JuB Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 WeeR Jeg bestiller alltid fra komplett og stikker bare bort og henter det samme dag.. Tenk om alle kunne ha det så greit da! Sendte mail til psdata (lenge siden), bor rett ved, og spurte om jeg kunne hente ram brikkene jeg bestilte det hasta litt. Men neida, det var ikke mulig det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå