magnusr Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Idag valgte Dustinhome, ved Per Olav Eidsvoll (Teamleader Salg/Kundeservice), å sende ut varsel til de som er berørt. De tilbyr erstatning eller pengene tilbake. Reputation restored! Fortsatt ikke hørt et knyst fra Komplett. Ikke akkurat "reputation restored" der i gården, gitt... :-( Man må selv ta kontakt med Komplett og få et RMA nummer. Hmm.. I mailsvaret fra dem fikk jeg bare vite at det var en "omfattende sak det ble jobbet med". Får vel sjekke på nytt, da. Må man sende fra seg defekt HK før man får nytt, eller kan man gjøre det i motsatt rekkefølge, s.a. man får minimert nedetiden? Ja, egentlige må du sende inn ditt defekte HK før du for et nytt, men nå har ikke komplett noen hovedkort på lager heller, så du må vente... Hvis du snakker med dem så sier dem du kan kjøpe et nytt hovedkort og så få tilbake pengene for det defekte når dem har fått det i retur. Snakk med dem å si at du ikke kan levere fra deg defekte hovedkort pga. da har du ingen maskin på minst 1 uke... Dem vet hvilke det gjelder som har defekt 1155 hovedkort så det bør være easy sak å kjøre ut en liste over dem som har disse HK og gjør det enkelt for de berørte. Jeg spurte komplett om jeg kunne kjøpe et nytt å få tilbake penger. Nei det gikk ikke, måtte søke retur. Her er dustin gått frem som et bra eksempel mens komplett er helt elendig. Min epost til komplett angående mitt P67 hovedkort: Er det så at jeg kan kjøpe et nytt om en stund, så returnere det jeg har å få pengene tilbake for det? Har ikke lyst å være uten pc. Svar fra komplett: Hei. Nei du returnerer det som en garantisak og vi sender tilsvarende nytt. Dersom du ønsker pengene tilbake så må du returnere dette nå før det ligger noen erstatningsvare tilgjengelig. Med vennlig hilsen, Mathias Salg & Kundeservice Lenke til kommentar
Cruentus Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Synes det er helt vanlig prosedyre av komplett.no Lenke til kommentar
cptCory Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 @magnusr: Begrunn ønsket ditt med tap av arbeidsinntekter, da blir de mer samarbeidsvillige enn hvis de bare tror du ikke kan være uten WoW og redtube noen dager. Lenke til kommentar
TheBeast1590 Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 er det noen som har fått byttet P67 på komplett allerede? Så vidt jeg har hørt så sørger Intel for erstatning av pengene og postgebyrer. Blir veldig trist hvis komplett ikke vil sørge for dette. Lenke til kommentar
Toalettet Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Burde jeg ikke koble hdd og dvd rom på 3gbps på p8p67?? Lenke til kommentar
TheBeast1590 Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 dvd går vel greit tror jeg leverte inn det gamle P67 kortet mitt til komplett og fikk tilbake pengene (prisen jeg betalte da jeg kjøpte kortet i januar) OG postkostnader. Fornøyd med det... vel det skulle jo bare mangle siden det er Intel som betaler for hele returprosessen. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Er Asus P8P67 Deluxe B3 et brukanes kort som erstatning for mitt Asus P8P67 EVO? http://www.ps.no/ArtDtl.aspx?i=220030 Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Fikk et Asus P8P67 Deluxe B3 i bytte mot mitt Asus P8P67 EVO. Kudos til PS.no. Lenke til kommentar
MPC Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 SATA 2 portene mine døde endelig, og Dustin var greie nok å gje meg tilbudet dei først ga meg 3-4 månader sida. Skal bytte motherboard i mårra! Lenke til kommentar
Roald! Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Har fått problemer med mine sata porter også nå i september. Både harddisk og dvd har forsvunnet... Skal sendes i retur til Dustin, men lurer på å vente litt til. Ivy bridge kommer vel rett over nyttår og da må en vel ha nytt hovedkort igjen likevel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå