DuraN Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Trodde alle P67 hovedkort ble sendt tilbake. Asus P8P67 EVO er jo tilgjengelig i visse butikker. https://prisguiden.no/sok?pg-q=Asus+P8P67+EVO&n= Nope, ingen tilgjenglige. Det vil komme HK 22 Feb. I følge mange av nettbutikkene. Tviler sterkt på at noen får inn P67-hovedkort 22. februar som ikke har feil på chipsettet. De nettbutikkene har i hvertfall en felles dato. Vet ikke om det betyr at de har fått oppgitt en dato eller om de bare kopiere hverandre for å bli mer troverdige. Og for 7 dagers siden sa Intel at de var i gang med nye HK. Intel lager chipsettene, ikke hovedkortene. Det er nok rimelig lang vei fra ferdige chipset til lagervare hos butikker. Det hjelper lite at nettbutikkene sier de får inn hovedkort når leverandørene sier de ikke får det Ja. Snakket med Komplett i dag, de håper på å få HK i April... Snakket med et par leverandører på tirsdag, og de antok april de også Lenke til kommentar
Cruentus Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 April.hmm.Tenkte å anskaffe meg Intel Core i7 2600K snart.Blir nesten kjipt å ha Intel Core i7 2600K liggende og ingen hovedkort. men men Lenke til kommentar
Philophobe Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Er i alle fall noen utenlandske butikker som selger sandy bridge hk enda. F.eks overclockers.co.uk, men det blir jo mer bry med en eventuell retur da... Lenke til kommentar
Calvinator Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Handla et Sabertooth hos Digital Impuls idag Lenke til kommentar
cptCory Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Hva mener dere om å handle CPU nå mens det er hovedkorttørke? Er det flere enn meg som tenker att CPU prisene vil settes opp når vi får tilgang til hovedkort også? Eller vil konkurransen mot AMD's Bulldozer forhindre ett slikt "stunt"? Lenke til kommentar
Cruentus Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Kanskje det bare virker sånn for meg men det virker som at prisene allerede har begynt å gå opp nå etter at 1155 hovedkortene forsvant. Lenke til kommentar
baguett Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Allerede ca 6 dager før intel tilbakekalte alle hovedkorta, så hadde jeg bestilt i5 2500k, p8p67, og noe annet, men de sendte bare alt utenom p8p67. De (amentio) regna med at de fikk inn hovedkorta sent mars/tidlig april. Blir kjip å sitte med 2500k og 4gb 1600mhz ram som ikke kan brukes :/ Bra er det at jeg får en Corsair A70, som jeg kan bruke på min intel E8400 til jeg får 2500k da Lenke til kommentar
Teac Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Litt synd å tenke på at en haug med SB hovedkort går på dynga.. Jeg skulle fint klart meg med kun 6gb/s portene.. Miljoner moderkort för Sandy Bridge skrotas. Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Litt synd å tenke på at en haug med SB hovedkort går på dynga.. Jeg skulle fint klart meg med kun 6gb/s portene.. Miljoner moderkort för Sandy Bridge skrotas. Samma her... Lenke til kommentar
MPC Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Nokon her som har snakka med DustinHome angåande P8P67? Har 1 sjølv, og lurar på om eg kan beholde det heilt til dei får inn den "fiksa" versjonen, da slepper eg å være uten PC i meir enn 1-2 veker. Lenke til kommentar
cptCory Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Dette skal ikke føre til ubeleiligheter for deg som forbruker. Du tar kontakt med Dustin og sier du vil bytte i den utbedrede utgaven, de sender denne sammen med returlapp på hovedkortet du har nå. Du mottar nytt kort og sender ditt gamle tilbake (hvis de ikke sier du bare kan beholde det). Er du sen med returen vil du motta faktura da de går ut fra att du vil beholde begge kortene. Lenke til kommentar
dredg Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Jeg lurer veldig på om jeg skal gidde å bytte ut mitt HK. Mye stress å bytte det det når jeg kun kjører en DVD brenner på 3gbit SATA. Skal jo uansett ha Ivy Bridge socket 2011 når det kommer ut. Lenke til kommentar
grOnN* Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Jeg var så heldig å få tak i et P8P67 deluxe før salge stengte, men så krasja kortet så nå sitter jeg med pc deler til ca 20k uten hovedkort. Veit ikke om jeg må vente til slutten av mars, men da blir jeg veldig trist. Tok for sikkerhets skyld å solgte den gamle pcn først også Lenke til kommentar
Teac Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Nya moderkort för Sandy Bridge mot svenska butiker nästa vecka 1 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Sitter i et dilemma, og det er; Sabertooth eller ASUS P8P67 Pro Rev? Hvem bør jeg velge? Lenke til kommentar
Teac Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 (endret) Sitter i et dilemma, og det er; Sabertooth eller ASUS P8P67 Pro Rev? Hvem bør jeg velge? Kortene er vell mer eller mindre identiske. Ser ut som Sabertooth har en Bluetooth modul. Sammenligning 1 og 2. Pro har coxial lydutgang, Sabertooth har ikke. De er vell mer eller mindre identiske. Har du ikke spesielt behov for coax så er det et fett hva som velges. Endret 28. februar 2011 av Teac Lenke til kommentar
magnusr Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Ser komplett venter inn nye P8P67 hovedkort denne/neste uke. Regner med at de sender ut nye til oss som allerede har defekt hovedkort før de begynner å selge? Så får vi returnert de vi har i samme eske og sendt tilbake til komplett? Lenke til kommentar
GnuNix Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 (endret) Ser komplett venter inn nye P8P67 hovedkort denne/neste uke. Regner med at de sender ut nye til oss som allerede har defekt hovedkort før de begynner å selge? Så får vi returnert de vi har i samme eske og sendt tilbake til komplett? Som jeg forstår det må du søk om retur først. Endret 2. mars 2011 av jackbrennan2008 Lenke til kommentar
arthon Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Vis man først nå må vente til HK kommer tilbake i handelen, vil det ikke lønne seg å være litt (mer) tålmodig og vente til HK med Z68 chipset kommer? Eller er Z68 mest interessant for bærbare? Lenke til kommentar
GnuNix Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Vis man først nå må vente til HK kommer tilbake i handelen, vil det ikke lønne seg å være litt (mer) tålmodig og vente til HK med Z68 chipset kommer? Eller er Z68 mest interessant for bærbare? Det ville ha vært bra å få tilgang til Intel sin Quicksync teknologi som ikke er tilgjengelig med en P67 brikkeset og det får man benytte med Z68. SSD Caching er også en ny teknologi some Z68 støtter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå