Gå til innhold

P67/H67 (Sandy Bridge) hovedkort tilbakekalles av intel

omkalsen

Anbefalte innlegg

Trodde alle P67 hovedkort ble sendt tilbake.

Asus P8P67 EVO er jo tilgjengelig i visse butikker.

https://prisguiden.no/sok?pg-q=Asus+P8P67+EVO&n=

Nope, ingen tilgjenglige. Det vil komme HK 22 Feb. I følge mange av nettbutikkene.

Tviler sterkt på at noen får inn P67-hovedkort 22. februar som ikke har feil på chipsettet.

De nettbutikkene har i hvertfall en felles dato. Vet ikke om det betyr at de har fått oppgitt en dato eller om de bare kopiere hverandre for å bli mer troverdige. Og for 7 dagers siden sa Intel at de var i gang med nye HK.

Intel lager chipsettene, ikke hovedkortene. Det er nok rimelig lang vei fra ferdige chipset til lagervare hos butikker. Det hjelper lite at nettbutikkene sier de får inn hovedkort når leverandørene sier de ikke får det :)

Ja. Snakket med Komplett i dag, de håper på å få HK i April...

Snakket med et par leverandører på tirsdag, og de antok april de også ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Allerede ca 6 dager før intel tilbakekalte alle hovedkorta, så hadde jeg bestilt i5 2500k, p8p67, og noe annet, men de sendte bare alt utenom p8p67.

De (amentio) regna med at de fikk inn hovedkorta sent mars/tidlig april.

Blir kjip å sitte med 2500k og 4gb 1600mhz ram som ikke kan brukes :/

Bra er det at jeg får en Corsair A70, som jeg kan bruke på min intel E8400 til jeg får 2500k da :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Dette skal ikke føre til ubeleiligheter for deg som forbruker. Du tar kontakt med Dustin og sier du vil bytte i den utbedrede utgaven, de sender denne sammen med returlapp på hovedkortet du har nå. Du mottar nytt kort og sender ditt gamle tilbake (hvis de ikke sier du bare kan beholde det). Er du sen med returen vil du motta faktura da de går ut fra att du vil beholde begge kortene.

Lenke til kommentar

Jeg var så heldig å få tak i et P8P67 deluxe før salge stengte, men så krasja kortet så nå sitter jeg med pc deler til ca 20k uten hovedkort. Veit ikke om jeg må vente til slutten av mars, men da blir jeg veldig trist. Tok for sikkerhets skyld å solgte den gamle pcn først også :thumbdown:

Lenke til kommentar

Sitter i et dilemma, og det er;

Sabertooth eller ASUS P8P67 Pro Rev? Hvem bør jeg velge?

Kortene er vell mer eller mindre identiske. Ser ut som Sabertooth har en Bluetooth modul.

Sammenligning

1 og 2.

Pro har coxial lydutgang, Sabertooth har ikke.

De er vell mer eller mindre identiske. Har du ikke spesielt behov for coax så er det et fett hva som velges.

Endret av Teac
Lenke til kommentar

Ser komplett venter inn nye P8P67 hovedkort denne/neste uke. Regner med at de sender ut nye til oss som allerede har defekt hovedkort før de begynner å selge? Så får vi returnert de vi har i samme eske og sendt tilbake til komplett?

Lenke til kommentar

Ser komplett venter inn nye P8P67 hovedkort denne/neste uke. Regner med at de sender ut nye til oss som allerede har defekt hovedkort før de begynner å selge? Så får vi returnert de vi har i samme eske og sendt tilbake til komplett?

Som jeg forstår det må du søk om retur først.

Endret av jackbrennan2008
Lenke til kommentar

Vis man først nå må vente til HK kommer tilbake i handelen, vil det ikke lønne seg å være litt (mer) tålmodig og vente til HK med Z68 chipset kommer?

Eller er Z68 mest interessant for bærbare?

Det ville ha vært bra å få tilgang til Intel sin Quicksync teknologi som ikke er tilgjengelig med en P67 brikkeset og det får man benytte med Z68. SSD Caching er også en ny teknologi some Z68 støtter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...