Xephiroth Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Hei, Har nå flyttet fra tidligere leilighet me et 10,000 kr depositum, leiekontrakten min var bare på 6 mnd, noe jeg forstår at er ulovelig å sette som leieperiode i en kontrakt? jeg sa ifra om at jeg skulle flytte den 3.januar, mens kontrakten sier at; fra du sier ifra gjelder oppsigelsen fra første neste mnd`" noe som vil si i praksis at jeg også må betale for februar. MEN, på kontrakten står det jo at kontrakten automatisk går ut 31.januar... blir jeg stående ansvarlig for å betale husleie for februar nå også? eller siden kontrakten går ut har jeg rett på hele depositumssummen tilbake å slipper å betale for ferbruar? håper på raskt svar på forhånd takk! Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Hvis kontrakten løper ut uten at det er snakk om noe nødvendighet for å si opp i kontrakten så skal du betale ut januar. Lenke til kommentar
Xephiroth Skrevet 31. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2011 Hvis kontrakten løper ut uten at det er snakk om noe nødvendighet for å si opp i kontrakten så skal du betale ut januar. takk for raskt svar er greit å vite mine rettigheter når jeg skal å diskutere om hvordan leiligheten ser ut osv i kvell. alt er strøket å da slipper jeg betale 8000 ekstra! wee! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå