Gå til innhold

Bevis for at jødene står bak "multikulturen" i Norge.

pk2010

Anbefalte innlegg

Er du kjent med Sions vise protokoller? Les dem du, om du ikke allerede er kjent med dem da ;)

I've been waiting for that one..

Sions vises protokoller er en av de mest kjent og best beviste forfalskningene i verden. At du hevder det er "bevis" er vel det som fjerner det siste molekyl av troverdighet du måtte ha..

Men neida, det er nok bare alle vi andre som er hjernevasket.. :wallbash:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

At sions vise protokoller blir så voldelig avvist i jødiske medium styrker kun deres ektehet.

Om du faktisk hadde tatt deg tid til å lese dem så ville du sett at de matcher den verden vi har i dag 100%, men selvsagt om du kun vil vite hva de som har mest å tape på at de blir sett på som ekte har å si så kan du lese på wikipedia (også kjent som kosherpedia)

Endret av Rampage
Lenke til kommentar

Nåja, ikke spesielt nødvendig det.

Nordmenn i leir i tyskland: 9000

Norske jøder før 1942: 2200

http://no.wikipedia.org/wiki/Norge_under_andre_verdenskrig

http://www.snl.no/konsentrasjonsleir

Faktisk ble bare 737 norske jøder sendt til tyske leire ser jeg. Det gir 8263 ikke-jødiske nordmenn...

Du hadde ikke lyst til å kommentere dette altså?

At sions vise protokoller blir så voldelig avvist i jødiske medium styrker kun deres ektehet.

Om du faktisk hadde tatt deg tid til å lese dem så ville du sett at de matcher den verden vi har i dag 100%, men selvsagt om du kun vil vite hva de som har mest å tape på at de blir sett på som ekte har å si så kan du lese på wikipedia (også kjent som kosherpedia)

Voldelig avvist?

Eventuelt at det blir avvist fordi det er fullstendig oppspinn...

Lenke til kommentar

Tallene dine stemmer sikkert, men det forandrer ikke det faktum at jens er gift med en jødinne, at hans virke fremmer jødisk makt og at han oppfører seg som en. Enkelte fysiske trekk er også tilstede.

Avvist fordi at det er oppspin rite, om det var oppspin så ville man ikke benyttet såpass med tid og krefter på å hjernevaske goyim til å tro at det er "antisemittisk propaganda"

Les dem da vel, jeg utfordrer deg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

http://www.dagsavisen.no/innenriks/article265380.ece

Schulerud og Stoltenberg har vært sammen siden de var elever ved Oslo Katedralskole (Katta). Hun kommer fra en kunstnerfamilie på Nordstrand har mor med jødiske røtter og er yngst av fire søsken.

Men det er Stoltenberg, kan du bevise at resten av de foregående regjeringsledere, også har jødisk røtter?

Høres litt vel for tilfeldig ut for meg.

Lenke til kommentar

Les protokollene her: http://holocaustinfo.net/ebooks/protocols_of_zion.pdf

Protokollene beskriver alt som har skjedd de siste hundre årene. Og beskriver det som skjer i dag.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Tja, jødiske røtter kan jo bety så mangt, men her er det kun en behagelig måte for media å gjengi at hun er jødinne. Å si det direkte er jo ikke pent, det er jo "antisemittisme"

LB_Schulerud_128300c.jpg

Med andre ord, kun spekulasjon, igjen...

Odd Einar Dørum kan mere rettmessig sies å ha jødiske røtter, dvs han er kun en åttendel jøde, men fortsatt så vil visse rasekarakteristikker være fremtredende.

399px-Odd_Einar_D%C3%B8rum_%28bilde_01%29.jpg Sikkert ikke tilfeldig at denne karen også jobber for "multikultur".

jeg må innrømme at jeg synes han ser ut som enhver annen trønder jeg...

Hva er galt med å være jøde?

det skjønner ikke jeg heller...

Jepp, ganske mange.

igjen, udokumentert

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...