Gå til innhold

Bevis for at jødene står bak "multikulturen" i Norge.

pk2010

Anbefalte innlegg

Heheh også fra wikipedia:

Ignatiev was raised in Philadelphia, the son of Jewish immigrants from Russia.[2] He attended the University of Pennsylvania but dropped out after three years. He worked in a steel mill in Chicago and in factories manufacturing farm equipment and electrical parts for two decades. Ignatiev was a Marxist activist and helped organize strikes and protests by the predominantly black work force at the steel mill. He was laid off from the steel mill in 1984, a year after he was arrested on charges of throwing a paint bomb at a strike-breaker's car

i rest my case.

Endret av Shabbos Goy
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er heller ikke enig i at raser er et social construct, men jeg mener ikke at det er noen sammensvergelse mot det heller. Faktisk ville en opphevelse av rasebeskyttelsen ikke bare gjelde de hvite, det ville også gjelde arabere, jøder, negre og asiater.... Dermed ville den beskyttelsen av den jødiske rasen også bortfalle, ut i fra din tankegang burde dette definitivt ikke gavne dem...

Lenke til kommentar

Ja og poenget ditt er? Du snakker om rasemessig overtagelse...

Langt fra alle av kulturell-jødisk-opprinnelse er praktiserende jøder, med andre ville med opphevelsen av "rasebeskytelsen" det kunne bli en "invasjon" av fremmed blod til den såkalte jødiske rase, noe som ville gjort den enda mindre enn den er i dag.

Lenke til kommentar

Problemet her er at du Shabbos Goy og pk2010 fremlegger meningene deres som fakta og beviser. Youtubevideoene deres beviser ingenting, det er meninger fra andre personer, på lik linje som at dere mener det samme, men dere framlegger det som om det er bevis på noe. Jeg kan lage en konspirasjonsvideo på youtube om at Donald Duck sto bak 11.september, men det gjør det ikke mer sant for det.

Legg frem noen skikkelige beviser på det dere sier, så kanskje folk tar dere mer seriøst og faktisk kan diskutere på en saklig måte med dere.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Sjøsprøyt! Samme hva vi legger frem så vil det ikke være nok. Dere har blitt hjernevasket fra barnsben av til å trekke alle mulige konklusjoner utenom at det kan være jødene. Jødene skal alltid bli nevnt i positive ordelag som vellykkede, urettmessig forfulgte mennesker, avviker man fra dette så blir man også kjeppjaget, fortalt at kildene ikke er tilstrekkelige, rasistiske og lignende.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Så du kan godt gjenta overfor deg selv en og annen dum frase om Elvis, Donald Duck og lignende slik at du føler at det du har blitt fortalt er sannheten og at du slipper å ta stilling til ny informasjon som er i konflikt med programeringen din.

Samme hva vi legger frem så vil det ikke være nok.

Samme hva = youtube?

Nei, det er alt som avviker fra din programerte hjernevask.

Endret av Shabbos Goy
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg forventer den slags reaksjoner som blir demonstrert i denne tråden, veldig få kommer til å si aha, dette visste jeg ikke, så flott at du informerte meg om dette.

Reaksjonene er som følge: Er du medlem av flat earth society? Elvis lever og kjører søppelbil, du er en rasist, kildene dine er ikke bra nok etc.

Alt dette er en del av oppvåkningsprosessen.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Narsissisten

Gi meg et konkret spørsmål om en konkret sak og jeg gir deg et konkret svar. Om jeg syns spørsmålet fortjener et svar. Minner om at emnet som diskuteres her er "A short history of the Jews in the modern world."

Ja, mange spørsmål forblir nok ubesvarte. Som f.eks IT-Henrik sine spørsmål. Jeg har sluttet å se på innleggene hans. Jeg har ingen plikt til å tilfredsstille alle her på forumet. Ikke du heller. Du svarer selvfølgelig bare på det du har lyst å svare på og diskuterer med dem du har lyst å diskutere med. Akkurat som i det virkelige livet. Vi har ingen plikt til å besvare spørsmål vi syns er idiotiske og snakke med folk vi syns er idioter. Syns du f.eks at jeg virker som en idiot har du jo full rett til å ignorere meg. Man bør ikke kaste bort ens tid på idioter.

Endret av BelzeBob
  • Liker 3
Lenke til kommentar

"Fact: America became involved in WWI due to Jewish intervention."

Så Pearl Harbor hendte aldri? Det var USA som erklærte krig mot Japan. Fire dager senere erklærte Italia og Tyskland krig mot USA. Ser ikke hva jødene har med dette.

Det du poster her har så nynaziztisk preg at jeg blir kvalm.

Feil krig ;)

Lenke til kommentar

Det rart dette, hvordan multikulturelle samfunn skal være løsningen på alt, men det er kun hvite land som blir overflommet av rasefremmede.

Får nesten lyst til å male meg svart i huden for å distansere meg så lang vekk som mulig fra deg og dine likesinnede. Hvite land? Haha, en forbanna rasist og hatspreder er alt du er.

• Liker 1
Lenke til kommentar

UDI er stort sett en jødisk stat inne i staten. Bør oppløses IMO.

Hvis UDI virkelig er en "jødisk stat inne i staten", hvorfor er flertallet av innvandrerne som kommer til Norge da muslimer og kristne?.

Endret av Dj_eLmO
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Det rart dette, hvordan multikulturelle samfunn skal være løsningen på alt, men det er kun hvite land som blir overflommet av rasefremmede.

Får nesten lyst til å male meg svart i huden for å distansere meg så lang vekk som mulig fra deg og dine likesinnede. Hvite land? Haha, en forbanna rasist og hatspreder er alt du er.

Den norske kulturen dør ut, ikke pga innvandring, men pga. resten av Norge flytter utenlands siden vi skjems over våres egne såkalte "nasjonalister og konspirasjonteoretikere" :-)

Lenke til kommentar

Narsissisten

Gi meg et konkret spørsmål om en konkret sak og jeg gir deg et konkret svar. Om jeg syns spørsmålet fortjener et svar. Minner om at emnet som diskuteres her er "A short history of the Jews in the modern world."

Ja, mange spørsmål forblir nok ubesvarte. Som f.eks IT-Henrik sine spørsmål. Jeg har sluttet å se på innleggene hans. Jeg har ingen plikt til å tilfredsstille alle her på forumet. Ikke du heller. Du svarer selvfølgelig bare på det du har lyst å svare på og diskuterer med dem du har lyst å diskutere med. Akkurat som i det virkelige livet. Vi har ingen plikt til å besvare spørsmål vi syns er idiotiske og snakke med folk vi syns er idioter. Syns du f.eks at jeg virker som en idiot har du jo full rett til å ignorere meg. Man bør ikke kaste bort ens tid på idioter.

Hvordan kan du forholde deg til en tekst som den på førstesiden? Innser du ikke hvor mange feil det er i den? Ser du ikke alle de ville påstandene?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...