Gjest Slettet+3165 Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 http://www.youtube.com/watch?v=fXVJzXsraX4 Godt underholdnings materielle. Drøye påstander som at Rottschild har startet alle krigene siden 1800-tallet, uten noe dokumentasjon. En annen påstand er jo at Rottschild sitter dypt inn i den amerikanske regjerringene, og det må han jo gjøre, en Rottschild på samme bildet som Arnold! (minner litt i grunn om når du argumenterte for at Hiteler var en god mann, pga det var et bilde av han med noen barn). Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Hva er det med konspirasjonsteoretikere og YouTube-videoer?! For det er den eneste plassen alt slags dritt blir lastet opp, uten noe form for kontroll. Lenke til kommentar
Shabbos Goy Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Definer dritt. Jeg tipper at det er det som ikke samsvarer med ditt falske verdensbilde. Hva med å diskutere innholdet i videoene i stedet for all denne praten om herpaderp? http://www.youtube.com/watch?v=Dlic_KYTdx0 Denne jødinnen kan ta den satanistiske giften sin til Israel i stedet for å tvinge det på oss skandinaver. Hun burde bli skutt for forbrytelser mot menneskeheten. Jeg liker hvordan hun smiler når hun sier at forandringen MÅ komme. Velvel, frøken jødinne, det må komme en forandring for palestinerne også, det er i det minste en legitim forandring. 1 Lenke til kommentar
Shabbos Goy Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Hvilket igjen reiser et interessant spørsmål. Hvorfor MÅ denne forandringen komme? Hva slags rasjonalisering ligger bak å oppløse folkestammene? Hvordan er det fordelaktig og for hvem? 1 Lenke til kommentar
Shabbos Goy Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 http://www.youtube.com/watch?v=icQBBmPho0U Her er en video hvor man kan se mulitkulturens virkelige ansikt, blant annet så får vi se afrikanere som angriper hvite jenter og på meget primitivt vis utsetter dem for blind vold. Om jeg hadde vært vitne til slike handlinger så ville jeg sendt dem i en tidlig grav og jeg hadde gitt faen i konsekvensene. Vel, dette er samfunnet jødene ønsker at vi hvite skal være nødt til å leve under, for i et samfunn hvor vi er opptatt med alle problemene knyttet til "multikulturen" så er jødene trygge og det er ALT som betyr noe. Jødenes trygghet. Hitler hadde rett. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Definer dritt. Jeg tipper at det er det som ikke samsvarer med ditt falske verdensbilde. Youtube dritt: Ingen dokumentasjon Ingen kilder, mao alt kan være tatt ut av kontekst for å vinkle det slik de vil Ingen nøytral "approach" Ta f.eks. den filmen med Barbra Specter: 1. Tittelen er latterlig, "European multiculturalism and immigration" oppsummert på 30 sekunder, GODT GJORT! 2. Lastet opp av en fyr med et veldig tydelig agenda 3. Original klippet, hvor er det? Kan være tatt ut av kontekst. Iallefall er ikke mitt verdensbildet, basert på en tynn video snutt lastet opp av naboen som sitter store deler av dagene i kjelleren. Her er et tydelig bevis på at Bush tidlig konspirerte med å fucke opp resten av verden: http://www.youtube.com/watch?v=wrFMDYH8JHA Lenke til kommentar
BelzeBob Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Kan jeg spørre deg BelzeBob hva du tenker om alle andre former for konspirasjonsteorier? Type aliens, area 51 osv? Hvor går grensen for hva som er realistisk for deg? Hvis det er konspirasjonsteorier du ikke tror på, hva gjorde at de ble for dumme? Hilke konspirasjonsteorier? Du må være konkret. Definisjon av konspirasjon: to personer gjør noe bak ryggen på en tredje. Definisjon av konspirasjonsteori: en teori om at det foreligger en konspirasjon i et bestemt tilfelle, i en bestemt anledning. Ser du - det kan finnes uendelig mange konspirasjoner, og enda fler konspirasjonsteorier. Men jeg vet hvordan myndighetene og mase-media bruker "konspirasjonsteorier." Alt som er i strid med myndighetenes propaganda puttes i dag i en boks som heter "konspirasjonsteorier." Mens myndighetenes egne konspirasjonsteorier ikke kalles konspirasjonsteorier, men fakta. Som at Bin Laden & de 40 sauegjeterne fikk 3 skyskrapere til å falle ned i NYC på 9/11. Eller at Hitler & Himmler gasset 6 millioner jøder bak ryggen på hele verden og deretter tryllet vekk bevisene. Eller at Al Queida prøver å sprenge os alle med tannkremtuber og underbuksebomber på flyplasser. Eller at fjertende kuer og smeltende isbjørner konspirerer om å smelte verden og kvele oss med CO2 om vi ikke begynner å resirkulere plastposer og betale miljøskatt. Altså: myndighetene har aldri konspirasjonsteorier. Aldri. Men de som har andre teorier enn de teoriene myndighetene har - de er konspirasjonsteoretikere. Altså: jeg er definitivt en konspirasjonsteoretiker da. Vil du spørre meg om hvilke "konspirasjonsteorier" jeg tror på og ikke tror på kan jeg ikke lage en lang liste. Det blir for rart. Bedre at du spør om konkrete ting. Og det er gjerne heller ikke nødvendig å bruke Newspeak-ordet "konspirasjonsteori." F.eks kan du spørre: tror du det eksisterer såkalte "aliens"? Da vil jeg nok svare at spørsmålet er helt greit, men det har ingenting med emnet vi diskuterer her å gjøre, så jeg vil ikke si noe om det på denne tråden. 2 Lenke til kommentar
Shabbos Goy Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 It_henrik: lastet opp av en fyr med en klar agenda sier du samtidig som du hopper over agendaen til Barbra Spectre. *knis* Ichristian: nyhetspeilet? gtfo. Fortsett å se i alle andre retninger enn den dere bør dere, som gode goyim. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Her er en video hvor man kan se mulitkulturens virkelige ansikt, blant annet så får vi se afrikanere som angriper hvite jenter og på meget primitivt vis utsetter dem for blind vold. Stoppa filmen der, for noe dritt: "blant annet så får vi se afrikanere som angriper hvite jenter og på meget primitivt vis utsetter dem for blind vold" hvordan er det bedre enn denne karen: http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=103951 og han her http://www.nettavisen.no/nyheter/article3101580.ece Likevel ser det ikke ut som noen har noe problem med å migrere sin kultur med nordmenn, hvorfor? Hva er det med nordmenn som er så jevla flott at alle vil migrer seg med oss, og du ikke med de? It_henrik: lastet opp av en fyr med en klar agenda sier du samtidig som du hopper over agendaen til Barbra Spectre. *knis* Har ikke hoppet over noe som helst. Lenke til kommentar
Narsissisten Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Kan jeg spørre deg BelzeBob hva du tenker om alle andre former for konspirasjonsteorier? Type aliens, area 51 osv? Hvor går grensen for hva som er realistisk for deg? Hvis det er konspirasjonsteorier du ikke tror på, hva gjorde at de ble for dumme? Hilke konspirasjonsteorier? Du må være konkret. Definisjon av konspirasjon: to personer gjør noe bak ryggen på en tredje. Definisjon av konspirasjonsteori: en teori om at det foreligger en konspirasjon i et bestemt tilfelle, i en bestemt anledning. Ser du - det kan finnes uendelig mange konspirasjoner, og enda fler konspirasjonsteorier. Men jeg vet hvordan myndighetene og mase-media bruker "konspirasjonsteorier." Alt som er i strid med myndighetenes propaganda puttes i dag i en boks som heter "konspirasjonsteorier." Mens myndighetenes egne konspirasjonsteorier ikke kalles konspirasjonsteorier, men fakta. Som at Bin Laden & de 40 sauegjeterne fikk 3 skyskrapere til å falle ned i NYC på 9/11. Eller at Hitler & Himmler gasset 6 millioner jøder bak ryggen på hele verden og deretter tryllet vekk bevisene. Eller at Al Queida prøver å sprenge os alle med tannkremtuber og underbuksebomber på flyplasser. Eller at fjertende kuer og smeltende isbjørner konspirerer om å smelte verden og kvele oss med CO2 om vi ikke begynner å resirkulere plastposer og betale miljøskatt. Altså: myndighetene har aldri konspirasjonsteorier. Aldri. Men de som har andre teorier enn de teoriene myndighetene har - de er konspirasjonsteoretikere. Altså: jeg er definitivt en konspirasjonsteoretiker da. Vil du spørre meg om hvilke "konspirasjonsteorier" jeg tror på og ikke tror på kan jeg ikke lage en lang liste. Det blir for rart. Bedre at du spør om konkrete ting. Og det er gjerne heller ikke nødvendig å bruke Newspeak-ordet "konspirasjonsteori." F.eks kan du spørre: tror du det eksisterer såkalte "aliens"? Da vil jeg nok svare at spørsmålet er helt greit, men det har ingenting med emnet vi diskuterer her å gjøre, så jeg vil ikke si noe om det på denne tråden. Selvfølgelig er det relevant. Det viser til hvilken grad du velger å tro alt du snubler over, bare fordi noen med en like grunnløs selvsikkerhet som deg selv har lagt ut youtube videoer og argumentert med en "overlegen" og "utvilsom" mengde "bevis". Hva med at du svarer på innleggene våre så langt i tråden? Takk! Lenke til kommentar
Shabbos Goy Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Selvsagt ser du ikke ferdig filmen, jeg hadde egentlig ikke forventet at du i det hele tatt klikket på den. Problemet er at informasjonen føkker med din virkelighetsoppfatning og slik gjør jo litt vondt og her skal vi jo helst skjermes fra alt som er ubehagelig. Jeg håper du er iført verneutstyr for det kommer til å bli verre. Du fant en artikkel om en nordmann som har forsøkt å voldta en 12 åring på et utested Thailand, vel hva pokker gjør en tolvåring der i utgangspunktet, men vet du hva? denne saken drunker i alle multikulturelle berikelser som skjer daglig i Norge. Jo, du hopper over agendaen til barbra spectre, du forsøker ikke en gang å forstå hva det er som motiverer henne, men ser heller i andre retninger som f.eks at "det er youtube video og derfor en dårlig kilde" eller, "opplasteren har en agenda" som en annen hjernevasket sau. bæ. Lenke til kommentar
Shabbos Goy Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 wikipedia = god kilde. Dagbladet = god kilde. Youtube = dårlig kilde. Alt som får ens skjøre virkelighetsoppfatning til å briste = dårlig kilde. Det som bevarer ens virkelighetsoppfatning i form av løgner og manipulering = god kilde. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Problemet er at informasjonen føkker med din virkelighetsoppfatning og slik gjør jo litt vondt og her skal vi jo helst skjermes fra alt som er ubehagelig. Føkker med min virkelighetsoppfatning? Det har føkket din livsoppfatning heter det, jeg ser simpelheten ikke på dritt som påstår at politikerene våre (deriblant en del venner av meg) styres av en noen skjult jødemakt, som ene og alene er til for å oppnå verdensherredømme? Hvorfor jeg ikke ser på slikt dritt: Den som har lastet opp kan ikke dokumentere det Jeg kjenner politikere, noe av dem har jeg kjent hele mitt liv, når skulle disse jødene tatt over tankgangen deres? Å se til hvilket lavmål du godtar kilder på, er ene og alene grunn for meg til å ikke se på disse filmene, da jeg ikke vil ende opp som deg :-) Wikipedia er en langt bedre kilde, da det i 9 av 10 tilfeller er referert til noe, samme gjelder Dagbladet. Hadde dagbladet bare skrevet sprøyt, hadde de nok være gjennomskuet for lenge si. Jeg har forsatt til gode for å se noe bevis for at jødene står bak "multikulturen" i Norge. Lenke til kommentar
Shabbos Goy Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Heh, jeg legger frem kilder som vist over her, men de blir avvist f.eks på grunn av at det er feil kilder, vedkommende som står bak å ha lagt informasjonen på internett har en "agenda" og lignende. Man har selv et ansvar for å komme til sannheten, jeg kan ikke tvinge noen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Denne kvalmende type ignorante holdninger du fremviser helt uten skam i denne tråden er hva som har fått oss i denne gjørmen i utgangspunktet. Har du noe bevis, eller skal du informere det norske folk om at jødene står bak "multikulturuen" ved å rake ned på mine "ignorante holdninger" til den latterlige informasjonen du serverer oss? Lenke til kommentar
Shabbos Goy Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 hvordan kan du si at den er latterlig når du ikke en gang ser på den? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 hvordan kan du si at den er latterlig når du ikke en gang ser på den? .... Bildet: Hvordan kan du si at jeg ikke har sett den? Og igjen, ingen problem med å se filmen, vist den teksten blir dokumenter. Det bør jo heller ikke være noe problem, da personen som har lastet den opp ikke har noe agenda og har tydeligvis dokumentert alle sine påstander. Lenke til kommentar
Shabbos Goy Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 “…The goal of abolishing the white race is on its face so desirable that some may find it hard to believe that it could incur any opposition other than from committed white supremacist…Keep bashing the dead white males, and the live ones, and the females, too, until the social construct known as the white race is destroyed. Not deconstructed, but destroyed.” ` Noel Ignatiev, Harvard professor 1 Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 “…The goal of abolishing the white race is on its face so desirable that some may find it hard to believe that it could incur any opposition other than from committed white supremacist…Keep bashing the dead white males, and the live ones, and the females, too, until the social construct known as the white race is destroyed. Not deconstructed, but destroyed.” ` Noel Ignatiev, Harvard professor Ignatiev is part of a group of social scientists and geneticists of the late 20th and early 21st centuries who view race distinctions and race itself as a social construct, not a scientific reality.[citation needed] In his study of Irish immigrants in the 19th-century United States, Ignatiev recounts the Irish triumph over nativism and shows how that triumph marked the incorporation of the Irish into the dominant group of American society. Ignatiev asserts that the Irish were not initially accepted by native-born Americans of Anglo-Saxon descent as white. He claims that only through their own violence against free blacks and support of slavery did the Irish gain acceptance as white. Ignatiev defines whiteness as the access to white privilege, which according to Ignatiev gains people perceived to have "white" skin admission to certain neighborhoods, schools, and jobs. In the 19th century it was strongly associated with political power, especially suffrage. Ignatiev states that attempts to give race a biological foundation have only led to absurdities, as in the common example that a white woman could give birth to a black child, but a black woman could never give birth to a white child. Ignatiev asserts that the only logical explanation for this notion is that people are members of different racial categories because society assigns people to these categories. http://en.wikipedia.org/wiki/Noel_Ignatiev Som du ser, det handler ikke om å utslette rasen, men å utslette rasebegrepet... 2 Lenke til kommentar
Shabbos Goy Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 (endret) Du har tydeligvis ikke skjønt noen ting, det er akkurat dette med å pushe den slags i hvite samfunn jødene driver med, raser eksisterer uansett hvor mange teorier jødene finner opp for å ødelegge det sanne Israel. Keep bashing the dead white males? hint hint, hva hadde skjedd om noen sa det samme om jødene tror du? tror du vi hadde fått personer som deg komme på tråden her med sine unnskyldninger om at det er "rasebegrepet" han vil utslette? selvsagt ikke, hylekoret hadde samlet skreket om oppfattet anti-semitisme og rasisme. Tror du de preker denne slags teorier seg i mellom? selvsagt ikke, de er det mest rasistiske folket på jorden og deres religiøse tekster tillater dem ikke å gifte seg utenfor sin rase. Ja, det er rart med det. Dette er hva talmuden lærer dem. Endret 16. mars 2011 av Shabbos Goy 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå