Pasi Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Det kommer nok helt sikkert med tider og stunder. Hvor mange afrikanere som er norske statsborgere er det på Stortinget? Kan du forklare meg hvorfor det er så få? Ingen. Afrikanere er kun et middel for å utvanne Norsk kultur og folk. Eliten bryr seg ikke en døyt om afrikanere ellers. En afrikaner kan aldri bli norsk, men han kan godt få bli med disse gutta? Forøvrig altfor mye lys hud i dette bildet. Rasisme! 1 Lenke til kommentar
Gutten fra eventyret Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Jeg mistenker sterkt at mange av disse degenererte såkalt intellektuelle som utrettelig jobber for å fremme innvandrere i det norske samfunnet er etterkommere av tidligere skattefuter og lignende som fra tidlig av hadde rett til å leve som parasitter på det norske folk med kongens velsignelse, at mange av disse som f.eks Anniken Huitfelt og lignende er av jødisk avstamning. 2 Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Jada, særlig Anniken Huitfeldt har SÅ jødisk utseende... Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Jeg mistenker sterkt at mange av disse degenererte såkalt intellektuelle som utrettelig jobber for å fremme innvandrere i det norske samfunnet er etterkommere av tidligere skattefuter og lignende som fra tidlig av hadde rett til å leve som parasitter på det norske folk med kongens velsignelse, at mange av disse som f.eks Anniken Huitfelt og lignende er av jødisk avstamning. Hahaha hvor tar du det fra? Lenke til kommentar
Gutten fra eventyret Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 http://www.rbnett.no/nyheter/article262580.ece Lenke til kommentar
Gutten fra eventyret Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 http://no.wikipedia.org/wiki/C.J._Hambro Slekten Hambro stammer fra Danmark, og har jødisk opprinnelse 1 Lenke til kommentar
Salvo Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Som den hvite rases høye beskytter gjør du ikke noen spesielt imponerende figur, GfE. Men slapp av, rettstaten, som dere ivrer for å avvikle, jobber utrettelig for at dere skal få lov til å utlevere vrangforestillingene deres. 1 Lenke til kommentar
Gutten fra eventyret Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Som den jødiske rases høye beskytter gjør ikke du heller noe spesielt imponerende figur, Salvo. 2 Lenke til kommentar
Salvo Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Som den jødiske rases høye beskytter gjør ikke du heller noe spesielt imponerende figur, Salvo. QED 1 Lenke til kommentar
Gutten fra eventyret Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Det er jo det eneste du og kompisen din greier å komme med når dere blir presentert med fakta.. personangrep. Jeg må jo demonstrere hvordan du selv oppfører deg. Det er en grunn til at jeg har deg på ignore. Jeg kommer til å etterfølge det fra nå av fordi at du har en åpenbar agenda på dette forumet. Lykke til med å stå i mot den kommende flodbølgen Salvo. 2 Lenke til kommentar
Salvo Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Det er jo det eneste du og kompisen din greier å komme med når dere blir presentert med fakta.. personangrep. Jeg må jo demonstrere hvordan du selv oppfører deg. Det er en grunn til at jeg har deg på ignore. Jeg kommer til å etterfølge det fra nå av fordi at du har en åpenbar agenda på dette forumet. Lykke til med å stå i mot den kommende flodbølgen Salvo. Takk. Det er alltid morsomst når dere graver deres egen retoriske grav 1 Lenke til kommentar
Gutten fra eventyret Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Den slags provokasjoner og personangrep man kan lese i denne tråden som i mange tilfeller får forekomme uhindret av moderatorer som har en veldig partisk holdning er til for å få brukere utestengt. I mange tilfeller så lykkes de også med å få dem utestengt, men på samme måte som at løvetannen tvinger seg frem gjennom fortauskanter og lignende vil også vi tvinge oss frem til vi er over alt. De som har valgt å beskytte jødene enten av religiøs overbevisning eller mangel på moral og sådann gjør dette mot betaling skal ha all lykke til.. dere har kun hele verdenshistorien mot dere. 2 Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Den slags provokasjoner og personangrep man kan lese i denne tråden som i mange tilfeller får forekomme uhindret av moderatorer som har en veldig partisk holdning er til for å få brukere utestengt. I mange tilfeller så lykkes de også med å få dem utestengt, men på samme måte som at løvetannen tvinger seg frem gjennom fortauskanter og lignende vil også vi tvinge oss frem til vi er over alt. Morsomt at du konstant angriper de som har gått langt for å beskytte deg. Jeg må innrømme at jeg ikke skjønner hvorfor admin på dette forumet fortsetter å la sånne som deg ødelegge de fleste trådene i p&s forumet. Kanskje har han klokketro på at det nytter å gå i "dialog" med slike som deg, eller kanskje beholder han deg som forumets klovn. Jeg vil tro at forumet mister endel mer seriøse postere med det lavnivået de fleste av trådene her ligger på. Nesten enhver diskusjon blir dratt ned i søla med konspirasjonsteorier, rasisme og ren galskap. Kanskje blir du beholdt som reklame for antirasistene og sosialistene. Tviler på det er mange som ønsker å bli assosiert med galskapen du kommer med i dette forumet. 5 Lenke til kommentar
Gutten fra eventyret Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Den slags provokasjoner og personangrep man kan lese i denne tråden som i mange tilfeller får forekomme uhindret av moderatorer som har en veldig partisk holdning er til for å få brukere utestengt. I mange tilfeller så lykkes de også med å få dem utestengt, men på samme måte som at løvetannen tvinger seg frem gjennom fortauskanter og lignende vil også vi tvinge oss frem til vi er over alt. Morsomt at du konstant angriper de som har gått langt for å beskytte deg. Jeg må innrømme at jeg ikke skjønner hvorfor admin på dette forumet fortsetter å la sånne som deg ødelegge de fleste trådene i p&s forumet. Kanskje har han klokketro på at det nytter å gå i "dialog" med slike som deg, eller kanskje beholder han deg som forumets klovn. Jeg vil tro at forumet mister endel mer seriøse postere med det lavnivået de fleste av trådene her ligger på. Nesten enhver diskusjon blir dratt ned i søla med konspirasjonsteorier, rasisme og ren galskap. Kanskje blir du beholdt som reklame for antirasistene og sosialistene. Tviler på det er mange som ønsker å bli assosiert med galskapen du kommer med i dette forumet. Den som sier det først er det selv. 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Jeg er sendt her fra MOSSAD på hemmelig oppdrag. Oh shit, jeg forsnakket meg. 5 Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Jeg er betalt av Shin Bet... 3 Lenke til kommentar
Salvo Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Når var det feriepengene skulle komme igjen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå